اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد سوادکوه:

1680 خانوار سوادکوهی از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند

مدیر کمیته امداد امام خمینی سوادکوه با اشاره به رسالت‌های کمیته امداد، گفت: یک‌هزار و 686 خانوار در سوادکوه مددجوی کمیته امداد هستند.

1680 خانوار سوادکوهی از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند

ضیا سراجی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در سوادکوه با بیان اینکه کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره) در 14 اسفند ماه سال 1357 تشکیل شد به رسالت‌های کمیته امام خمینی اشاره کرد و اظهار داشت: پشتیبانی از اقشار آسیب پذیر و حمایت از افراد توانمند تا دستیابی به خودکفایی از رسالت‌های این نهاد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی سوادکوه با اشاره به برنامه‌های حمایتی و خدماتی به افراد مددجوی این نهاد خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 686 خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی شهرستان سوادکوه هستند.

وی از اعزام نخستین کاروان زیارتی خانواده‌های ایتام مددجو کمیته امداد شهرستان سوادکوه به مشهد مقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: 41 نفر از خانواده‌های ایتام کمیته امداد شهرستان سوادکوه در دهه فجر امسال به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

سراجی با بیان اینکه اعزام نخستین کاروان زیارتی مشهد مقدس با نام طرح حج فقرا انجام می‌شود، گفت: هزینه هر نفر برای اعزام به مشهد مبلغ یک‌میلیون و 500 هزار ریال برآورد شده است که بخشی از آن هزینه توسط خیران تامین می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی سوادکوه با تاکید بر لزوم حمایت خیران از افراد نیازمند گفت: شماره حساب 0102599822005 بانک صادرات زیراب برای حمایت خیران فعال است.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول