اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماهشهر و هندیجان در مجلس:

دولت به منابع تامین اعتبار طرح‌های آبرسانی خوزستان توجه ویژه کند

نماینده مردم ماهشهر و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم دولت توجه بیشتری به منابع تامین اعتبار طرح‌های آبرسانی شهرهای استان داشته باشد.

دولت به منابع تامین اعتبار طرح‌های آبرسانی خوزستان توجه ویژه کند

حبیب آغاجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: استفاده از آب دریاچه سد دز( طرح غدیر)، استفاده از آب سد کوثر( طرح محرم) به علت عدم تامین اعتبارات لازم، سال‌هاست که در دست انجام بوده و اجرایی نشده است.

وی با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه‌ام از چهار طرف توسط رودخانه های زهره، مارون، جراحی و خلیج فارس محصور شده است، تاکید کرد: با بهره‌برداری رسمی از مخزن 20 هزار مترمکعبی و سیستم فیلتراسیون تحت فشار، آب شرب مردم شهرستان بندر ماهشهر به نقطه مطلوب برسد.

نماینده مردم بندرامام، ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار اصلاح منابع تامین آب از بالادست رودخانه‌ها به جای پائین دست رودخانه شد و ادامه داد: در صورتی که آب به درستی توزیع شود بسیاری از مشکلات کشاورزی و آب مصرفی مردم این استان به ویژه در شهرهای جنوبی و پایین دست رفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه افزایش جمعیت و مصرف آب لزوم مدیریت آب را در استان هرچه بیشتر نمایان می کند، ابراز داشت: بر اساس آمارهای موجود سه چهارم آب‌های استان به علت گرما تبخیر می‌شود.

آغاجاری همچنین عنوان کرد: ما در حال رایزنی با مدیریت آب در استان‌های شمالی خوزستان برای افزایش حجم ورودی آب به خوزستان با هدف ارتقای وضعیت کمی و کیفی آب هستیم تا همگان از این نعمت گران قیمت بهره‌مند شوند.

این مسئول با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته طی یک‌سال گذشته در بخش فاضلاب شهرهای ماهشهر و بندرامام اظهار داشت: در این یک سال اخیر در بخش فاضلاب معادل 17 سال گذشته در شهرستان بندر ماهشهر کار انجام شده که نشان دهنده اهتمام ویژه مسئولان مربوطه به رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم است.

نماینده مردم بندرامام، ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی، فروش اوراق مشارکت بخش فاضلاب را اقدامی ارزنده و مهم خواند و خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز طرح شبکه فاضلاب از محل اوراق مشارکت گام‌های بسیار بزرگی در این ارتباط برداشته شده است.

انتهای پیام/72001/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول