اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد

ایجاد وحدت مدیریتی برای راه‌اندازی متروی اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عدم وجود وحدت مدیریتی یکی از دلایل اصلی عدم راه‌اندازی متروی کلان‌شهر اصفهان بوده، اما در حال حاضر یک وحدت مدیریتی میان شهرداری، استانداری و شورای شهر برای راه‌اندازی این پروژه ایجاد شده است.

ایجاد وحدت مدیریتی برای راه‌اندازی متروی اصفهان

علیرضا نصر اصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه در گذشته مسئولان همواره عنوان کرده‌اند که مشکلات اعتباری دلیل عدم راه‌اندازی پروژه مترو است و در حال حاضر نیز شهردار اصفهان عدم وحدت مدیریتی را مشکل اصلی این پروژه دانسته، دیدگاه خود را در این زمینه بیان کنید، اظهار کرد: وجود بودجه و اعتبارات مورد نیاز برای اجرا و راه‌اندازی هر پروژه‌ای شرط لازم است، اما کافی نیست.

وی با بیان اینکه برای اجرای هر پروژه‌ای باید تمام ابزار‌ها و امکانات مورد نیاز فراهم باشد، اضافه کرد: بودجه نیز برای اجرای هر پروژه‌ای باید در کنار تمام ابزار‌ها و امکانات مورد نیاز دیگر وجود داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه ضرورت وجود اعتبارات و بودجه‌های مورد نیاز برای اجرای هر پروژه‌ای امری انکار‌نا‌پذیر است، تصریح کرد: وجود بودجه برای اجرای پروژه مترو در کلان‌شهر اصفهان نیز امری مهم و ضروری است.

وی همچنین وجود وحدت مدیریتی را برای اجرای هر پروژه‌ای ضروری دانست و ادامه داد: عدم وجود وحدت مدیریتی یکی از دلایل اصلی عدم راه‌اندازی متروی کلان‌شهر اصفهان بوده، اما در حال حاضر یک وحدت مدیریتی میان شهرداری، استانداری و شورای شهر برای راه‌اندازی این پروژه ایجاد شده است.

نصر اصفهانی با بیان اینکه در حال حاضر یک وحدت مدیریتی برای اجرای این پروژه در اصفهان وجود دارد، تاکید کرد: عزم مدیریت استان برای اجرای پروژه مترو در اصفهان جزم شده و شهرداری نیز عنوان می‌کند که موانع موجود در مسیر اجرای پروژه مترو برداشته شده است.

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر نیز راه‌اندازی پروژه مترو را به عنوان اولویت‌های کاری خود می‌داند، افزود: با توجه به تغییر مدیریتی ایجاد شده در استان، به نظر می‌رسد که تسریع جدی و اساسی در اجرای پروژه قطار شهری اصفهان صورت بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه راه‌اندازی خط نخست متروی اصفهان سبب می‌شود که راه‌اندازی خطوط دیگر این پروژه نیز با سرعت بیشتری صورت بگیرد، گفت: همچنین پس از راه‌اندازی خط یک مترو مردم با شور و اشتیاق بیشتری راه‌اندازی خطوط دیگر این پروژه را مطالبه و پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی پروژه مترو سبب کاهش بسیاری از مشکلات موجود در اصفهان می‌شود، اظهار کرد: راه‌اندازی مترو و توسعه زیر‌ساخت‌های حمل و نقل عمومی در اصفهان سبب کاهش بسیاری از هزینه‌های ناشی از آلاینده‌های جوی می‌شود.

انتهای پیام/63004/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول