اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/103

میرسرایی: 3 یادواره شهید شفت دهه فجر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه شفت از برگزاری سه یادواره شهید این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

میرسرایی: 3 یادواره شهید شفت دهه فجر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدباقر میرسرایی ظهر امروز در جمع فرماندهان و مسئولان بسیج این شهرستان اظهار کرد: وظیفه اصلی ما در کنار برپایی جشن انقلاب تبیین اهداف انقلاب برای آحاد جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه شفت، تبیین دستاوردها و تشریح پیشرفت‌های نظام مقدس اسلامی در زمینه‌های علمی و جلوه‌های کارآمدی نظام را مهم دانست.

وی گفت: تبیین این دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی از ضروریاتی است که می‌توان در دهه فجر برای جامعه انجام داد.

میرسرایی آگاهی‌بخشی و شناسایی آسیب‌ها، تهدیدها و توطئه‌ها و روش‌های نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی را برای نسل امروز جامعه بسیار مهم و راهگشا خواند.

وی به برنامه‌های دهه فجر شهرستان شفت اشاره کرد و یادآور شد: ستادهای مردمی دهه فجر در پایگاه‌های بسیج شفت به برگزاری باشکوه جشن بزرگ انقلاب در سراسر شهرستان می‌پردازند.

فرمانده سپاه شفت مهم‌ترین وظیفه بسیجیان را ترسیم حفظ و حراست از اندیشه‌های امام خمینی (ره) و تبعیت از مقام معظم رهبری ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش بی‌بدیل رهبری در هدایت جامعه، تقویت هویت ملی و استمرار و توسعه انقلاب اسلامی  ضرورت دارد.

میرسرایی، با برشمردن برنامه‌های مهم سپاه در دهه فجر خاطرنشان کرد: برگزاری همایش میقات صالحین با حضور حلقه‌های صالحین از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

وی برگزاری سه یادواره شهدا و نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان شفت را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

این مسئول برگزاری جشن انقلاب در مساجد و دهستان‌های شهرستان شفت و مسابقات ورزشی و حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه شفت در دهه فجر ذکر کرد.

انتهای پیام/2300/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول