اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

اردبیل میزبان 30 گفتمان انقلاب اسلامی است

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی،‌ هنری استان اردبیل گفت: همزمان با دهه فجر برنامه ۳۰ گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت ائمه جمعه و جماعت در کانون‌های استان اردبیل برگزار می‌شود.

اردبیل میزبان 30 گفتمان انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، نادر سقا در جلسه شورای اداری دبیرخانه، اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی برای ایام‌الله دهه فجر تدارک دیده شده که می‌توان به افتتاح کانون و کتابخانه، مسابقات فرهنگی، ورزشی، برگزاری نمایشگاه‌های هنری از دستاوردهای اعضای کانون‌ها، تولید بروشور و نشریه به این مناسبت، ارسال پیامک، دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع اشاره کرد.

مسئول کمیته مساجد تصریح کرد: کانون‌های مساجد و مصلای سراسر استان همزمان با ایام‌الله دهه فجر برنامه‌ای با عنوان 30 گفتمان انقلاب اسلامی را با محوریت سخنرانی ائمه جمعه و جماعت در مساجد برگزار می‌کند.

سقا از اهداف این طرح، آشنایی اعضای کانون با دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های والای امام و شهدا عنوان کرد و افزود: دشمنان قسم خورده اسلام با ددمنشی و زیر سئوال بردن گفتمان انقلاب اسلامی سعی در تفرقه‌افکنی و شبهه‌افکنی در اصول اساسی انقلاب دارد و اعضای کانون‌ها به عنوان سفیران جنگ نرم باید با این شبهات آشنا شوند تا با آن به مقابله بپردازند.

وی با بیان اینکه در این مراسم از خانواده شهدا و ایثارگران و با همکاری بنیاد شهید و سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل از نخبگان مناطق، محلات و اعضای کانون‌ها به صورت ویژه تجلیل می‌شود، اضافه کرد: سعی می‌کنیم با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی بر تنوع این مراسم بیفزاییم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان بر اهتمام ویژه به برگزاری جشن‌های انقلاب توسط کانون‌ها تاکید کرد و گفت: گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمانی پویا و بانشاط است و سعی شود با آگاه‌سازی صحیح آن در بین اعضای کانون بتوانیم استراتژی‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را زنده نگه داریم.

انتهای پیام/62006/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول