اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با باخت تیم شهرداری مقابل تیم 9 نفره استقلال اهواز

«هو» شدن همه عوامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج توسط تماشاگران

همزمان با باخت تیم شهرداری یاسوج مقابل استقلال اهواز، همه عوامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج توسط تماشاگران «هو» شدند.

«هو» شدن همه عوامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج توسط تماشاگران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز و از ساعت 14 و 30 دقیقه دو تیم فوتبال شهرداری یاسوج و استقلال اهواز در حالی به مصاف همدیگر رفتند که قبل از بازی همهمه‌ای برای برگزار نشدن آن وجود داشت.

* زمین ورزشگاه تختی شهر یاسوج پس از بارش چهار برف سنگین در این شهر قبل از بازی هیچ‌گونه نشانی از آمادگی برای برگزاری بازی نداشت.

* داود مهابادی قبل از برگزاری این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از نارضایتی خود برای برگزاری این بازی در چنین وضعیتی سخن گفت و همه کادر فنی و سرپرستی استقلال اهواز هم خواستار لغو بازی بودند که حسین یدی، نماینده فدراسیون دستور به برگزاری این بازی داد.

* بازی در زمینی گل‌آلود که همه فکر می‌کردند شهرداری یاسوج آشنایی بیشتری از میهمان اهوازی دارد، برگزار شد و در نهایت استقلال اهواز بود که توانست شهرداری را در خانه و با تنها 9 یار به علت اخراج دو بازیکن خود شکست دهد.

* قبل از پایان بازی تماشاگران یاسوجی از خجالت کادر فنی و بازیکنان شهرداری و شورای شهر یاسوج درآمدند.

* تیم فوتبال شهرداری یاسوج با این نتیجه از 15 بازی و با 14 امتیاز یعنی در هر بازی کمتر از یک امتیاز در قعر جدول همراه با تیم گهر دورود قرار گرفتند.

* اما تیم میهمان یعنی استقلال اهواز توانست با این پیروزی شیرین با 15 بازی و 20 امتیاز تا رده ششم جدول رده‌بندی گروه اول لیگ آزادگان صعود کند.

* تیم شهرداری یاسوج با این باخت نشان داد که نیاز به خون جدید در شریان‌های خود دارد و اکنون شهردار یاسوج و مدیرعامل این تیم باید فکری اساسی برای ماندن شهرداری در لیگ دسته اول کنند.

* به غیر از مشکلاتی که مربوط به بازیکنان و کادر فنی می‌شود به عینه شاهد بودیم که مجموعه شهرداری یاسوج برای موفقیت تیم چندان خود را به زحمت نمی‌اندازد و این را می‌توانستیم از حال و هوای ورزشگاه تختی یاسوج بفهمیم.

* در سال‌های گذشته هنگام بارندگی از قبل تمهیدی برای نگهداری زمین توسط مسئولان شهرداری یاسوج اندیشیده می‌شد اما امسال نه تنها از زمین بازی نگهداری نکردند بلکه شرایط برای حضور هوادار هم مهیا نشده بود.

* در شهر هیچ‌گونه تبلیغاتی برای برگزاری این بازی نشده بود و حتی سکوهای پر برف برای نشستن تماشاگر همانند روزهای اول بارش دست نخورده باقی مانده بود.

* امروز همه تماشاگران و هواداران واقعی تیم فوتبال شهرداری یاسوج پی برده بودند که اتحادی برای موفقیت تیم در میان مجموعه تیم وجود ندارد.

* با این وضعیت تیم فوتبال شهرداری یاسوج همچنان در بحران باقی ماند که باید دید آیا هوای تازه به روح نیمه جان این تیم دمیده خواهد شد یا اینکه باید منتظر روزهای سخت‌تر و بدتر بود.

انتهای پیام/2571/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول