اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز شلوغ رونمایی از جشنواره زمستانی

تندیس هفتمین جشنواره زمستانی همدان رونمایی شد

تندیس هفتمین جشنواره زمستانی همدان رونمایی شد.

تندیس هفتمین جشنواره زمستانی همدان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امروز روز شلوغی برای دست‌اندرکاران میراث فرهنگی بود و با حضور در دفاتر خبرگزاری‌ها و یکی از روزنامه‌های محلی رونمایی از تندیس و پوستر‌های متنوع هفتمین جشنواره زمستانی همدان بود.

خبرگزاری فارس میزبان رونمایی پوستر دومین همایش سراسری نقالان برجسته کشور بود که با حضور دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره هفتم و سایر مسئولان فرهنگی استان برگزار شد.

تندیس جشنواره امروز با حضور مسئولان استانی در دفتر خبرگزاری مهر رونمایی شد.

در این مراسم علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، معاونین حوزه‌های مختلف میراث فرهنگی، سرپرستان خبرگزاری‌ها و خبرنگاران رسانه‌های مختلف، اعضای شورای اسلامی شهر همدان، معاون اداری مالی سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی، مدیرعامل دهکده توریستی تفریحی گنجنامه حضور داشتند.

در این مراسم مدیرکل میراث فرهنگی همدان با اشاره به متفاوت بودن هفتمین جشنواره زمستانی با دوره‌های قبل اظهار داشت: امسال سعی شده شهرستان‌های تابعه استان درگیری بیشتری با جشنواره و برنامه‌های آن داشته باشند و 35 عنوان برنامه متنوع طراحی شده است.

علیرضا ایزدی افزود: در سال‌های قبل شهرستان‌ها در جشنواره زمستانی به صورت مشارکت در برنامه‌ها حضور داشتند اما دو شهرستان ملایر و نهاوند به صورت تخصصی وارد جشنواره هفتم شده است.

وی با بیان اینکه همکاری بین‌دستگاهی باید مانع از تبدیل سرنوشت جشنواره زمستانی به جشنواره فیلم کودک شود اضافه کرد: برای ما گسترش مسائل فرهنگی در بین مردم به خصوص کسانی که به همدان سفر می‌کنند بسیار اهمیت دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان یادآور شد: ما بیشتر از آنکه نگاه اقتصادی به صنعت گردشگری داشته باشیم به دنبال رشد فرهنگی هستیم تا به دنبال اینکه همدان را به پنج شهر مهم فرهنگی تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: در جشنواره امسال تنها به بعد گردشگری توجه نشده و نشست دست‌اندرکاران بسته‌بندی سفال یکی از رویکردهای دیگر جشنواره به حوزه کاری سازمانی است.

ایزدی با اشاره به اینکه مشارکت و همکاری بین‌دستگاهی در جشنواره هفتم بسیار چشم‌گیر بوده است ابراز داشت: همانگونه که در پوستر اصلی حک شده، بسیاری از دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره امسال مشارکت دارند.

در ادامه این مراسم عضو شورای شهر همدان ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره زمستانی همدان عنوان کرد: جشنواره زمستانی بستر خوبی را برای جذب گردشگر و معرفی جاذبه‌های سراسر استان فراهم کرده است.

حسین قراباغی ادامه داد: پرداختن به مسائل فرهنگی یکی از اولویت‌های شورای شهر خواهد بود و در این زمینه صنعت گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های مختلف مورد توجه اعضای شورا است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه یک کمیسیون جدید در شورای شهر در زمینه گردشگری ایجاد شده است، اذعان داشت: به اتفاق رأی اعضای شورای شهر، این کمیسیون راه‌اندازی شده و چند جلسه نیز برگزار کرده است.

با تدبیر مدیرکل میراث فرهنگی استان به منظور پاسداشت خدمات رسانه‌های فعال در سال‌های گذشته، امسال پوسترهای طراحی شده در دفاتر چهار خبرگزاری فعال فارس، ایرنا، ایسنا و مهر و همچنین دفاتر روزنامه‌های محلی هگمتانه، همدان‌پیام و روزنامه سراسری جمهوری اسلامی رونمایی شده و می‌شود.

هفتمین جشنواره زمستانی همدان از روز سوم تا 12 بهمن‌ ماه با برگزاری برنامه‌های مختلف در سراسر استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ک40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول