اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور مردم

جشنواره فیلم عمار در رفسنجان آغاز شد

جشنواره فیلم مردمی عمار در سینما امین رفسنجان با حضور پرشور مردم آغاز به کار کرد.

جشنواره فیلم عمار در رفسنجان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، امشب با حضور پرشور مردم رفسنجان، جشنواره فیلم مردمی عمار در محل سینما امین رفسنجان برگزار شد.

حسین رمضانی، دبیر جشنواره فیلم مردمی عمار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: این حرکت ارزشمند به همت بنیاد مهدویت در رفسنجان انجام می‌شود و بعد از اجرا در سینما در روستاها و مدارس نیز اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: حدود 70 فیلم مستند با موضوعات متنوع اعم از شهدا، مشکلات اجتماعی، فتنه و موضوعات ارزشی انقلابی که اکثرا کار فیلم‌سازان جوان است در طول برگزاری جشنواره به نمایش در می‌آید.

رمضانی خاطر نشان کرد: ضمن برگزاری جشنواره دوره آموزشی فیلم‌سازی با همکاری مسئولان برپایی جشنواره، برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

دبیر جشنواره فیلم عمار با بیان اینکه مسئولان می‌توانند امثال این جشنواره‌ها را بیشتر حمایت کنند، تصریح کرد: تاثیرگذاری فیلم از سایر کارهای فرهنگی در جوانان و نوجوانان و عموم مردم بیشتر است، لذا می‌طلبد نسبت به برگزاری این جشنواره‌ها همه حمایت خود را داشته باشند .

وی خاطر نشان کرد: فیلم‌های جشنواره عمار تا هشتم بهمن ماه روی پرده سینما می‌رود.

انتهای پیام/80016/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول