اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

ستون‎های کمیته امداد بر دو اصل کاهش نظام طبقاتی و ایجاد عدالت اجتماعی استوار است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ستون‌های کمیته امداد بر دو اصل کاهش نظام طبقاتی و ایجاد عدالت اجتماعی استوار است.

ستون‎های کمیته امداد بر دو اصل کاهش نظام طبقاتی و ایجاد عدالت اجتماعی استوار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی در قالب طرح مفتاح الجنه کمیته امداد با دو خانواده زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زاهدان دیدار کرد.

علی اوسط هاشمی ضمن ابراز خرسندی از حضورش در جمع دو خانواده زیر پوشش کمیته امداد، اظهار داشت: حقوق هیچ انسانی نباید در جامعه تضعیف شود، بلکه باید از حداقل امکانات برای زیستن بهره مند باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: خانواده‌های در پیرامون جامعه ما زندگی می‎کنند که چرخ زمانه سر ناسازگار با آنها داشته اما با کنار گذاشتن مسائل حاشیه‎ای فرزندانی صالح و تحصیلکرده به جامعه تحویل دادند.

این مسئول با بیان اینکه کمیته امداد با هدف کاهش نظام طبقاتی و ایجاد عدالت اجتماعی در کشور تاسیس شده، افزود: اگر چه عدالت یک امر سخت و دشوار بوده اما کمیته امداد نگاه‎ها را به سمت عدالت سوق داده است و اینجانب نیز تلاش خواهم کرد تا در رفع مشکلات این قشر ارزشمند سهمی داشته باشم.

وی گفت: امام خمینی(ره) با آن تفکر ارزشمند کمیته امداد را تاسیس کرد تا اینک امروز ما شاهد به ثمر نشستن محصولات این نهاد مردمی در کشور باشیم.

هاشمی در پایان گفت: کمیته امداد نه تنها با ارائه خدمات مختلف خانواده‌ها را با حداقل توان اقتصادی به مرز خودکفایی رساند بلکه زمینه رشد و بلوغ آنان را فراهم ساخته است.

انتهای پیام/75009/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول