اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل تاکید کرد

ضرورت هوشمندسازی تمامی مدارس در سطح کشور

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: ضروری است که تمامی مدارس در سطح کشور هوشمند‌سازی شوند.

ضرورت هوشمندسازی تمامی مدارس در سطح کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر در بازدید از دبستان دخترانه شاهد اردبیل اظهار داشت: استعداد بسیار بالا و توانایی این دانش‌آموزان که با زحمات معلمان زحمت‌کش اتفاق افتاده، می‌تواند نمونه بسیار مثبتی از تربیت نیروی انسانی با دانش و متخصص برای تامین نیاز آینده کشور باشد.

وی با تاکید بر هوشمندسازی سایر مدارس، عنوان کرد: تربیت نیروی انسانی با دانش و متعهد که یکی از وظایف آموزش و پرورش است، مسئولیت خطیری را متوجه این قشر زحمت‌کش نموده که آینده و سرنوشت کشور در دستان این نیروی تربیت شده می‌باشد.

دبیر با تاکید بر لزوم همکاری و استفاده از ظرفیت ادارات و سازمان‌ها برای کمک به آموزش و پرورش یادآور شد: باید با وجود استعدادهای درخشان همه ما، دانش‌آموزان را فرزندان خود دانسته و بر هر نحو ممکن به مدارس و آموزش و پرورش کمک نموده تا مسئولان و معلمان فقط دغدغه تحصیل دانش‌آموزان را داشته باشند و دغدغه دیگر نداشته باشند.

فرماندار اردبیل ادامه داد: پرورش مهارت‌ها و خلاقیت‌ها در سایه برنامه‌ریزی مناسب و مطلوب هر منطقه، استعداد آن منطقه به دست می‌آید.

دبیر خاطر‌نشان کرد: استفاده از معنویات و دعاهای دینی در پایان کلاس نمونه‌های بسیار مثبت در عرصه آموزش و پرورش است، به طوری که توجه بیشتر به این استعدادها موجب پیشرفت در عرصه‌های علمی و دینی دانش‌آموزان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر در پایان سخنان از متولیان این دبستان که با برنامه‌ریزی صحیح  توانسته‌اند به پرورش مهارت‌های کلامی، دست‌ورزی، خلاقیت در فراگیری که بالاتر از سطح تحصیلات خود این دانش‌آموزان است، قدردانی کردند.

291 دانش‌آموز در دبستان دخترانه شاهد با استفاده از آخرین ابزارهای تعلیم و تربیت و به صورت هوشمند مشغول فراگیری مهارت‌های درسی و زندگی هستند.

انتهای پیام/62004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول