اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار

جشن «پیشقراولان انقلاب» در گچساران برگزار می‌شود

رئیس اتاق اصناف گچساران از برگزاری «جشن پیش قراولان انقلاب» برای نخستین‌بار در این شهرستان خبر داد.

جشن «پیشقراولان انقلاب» در گچساران برگزار می‌شود

سیدناصر حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: بازاریان همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب نقشی حساس و تعیین‌کننده داشته‌اند که تاریخ گواه این مدعی است.

وی با بیان این‌که اصناف و بازاریان در دوران انقلاب اسلامی همواره از مرجعیت و روحانیت پشتیبانی کردند، تصریح کرد: اصناف علاوه بر این‌که در دوران انقلاب به خوبی ظاهر شدند، با پشتیبانی از رهبری حضرت امام (ره) سبب شدند انقلاب به پیروزی برسد.

رئیس اتاق اصناف گچساران ابراز کرد: در دوران سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزات مردم علیه رژیم منحوس پهلوی، بازاریان و اصناف گچساران هم پای سایر اقشار در تظاهرات مردمی حضور فعال داشته و با تعطیل کردن کسب و کار خود مخالفت خود با رژیم ستم‌شاهی را اعلام کردند.

حسینی هدف کسبه و بازاریان از مبارزه به رژیم ستم‌شاهی پهلوی هدفی معنوی و دینی دانست و عنوان کرد: هدف اصناف از انقلاب مبارزه با رژیمی بود که با دین مخالفت می‌کرد و انقلاب جنبه اسلامی داشت.

وی خاطرنشان کرد: در راستای گرامیداشت دهه فجر و نقش بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین بار جشنی با حضور بازاریان، کسبه و مسئولان گچسارانی برگزار می‌شود.

رئیس اتاق اصناف گچساران یادآور شد: جشن «پیش قراولان انقلاب» برای نخستین بار در گچساران با حضور بازاریان و کسبه در روز 19 بهمن‌ماه در حسینیه بهبهانی‌های مقیم این شهرستان، رأس ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

حسینی ادامه داد: در این جشن سخنرانی همچنین بازگویی خاطراتی از روزهای مبارزه بازاریان علیه رژیم پهلوی توسط یکی از پیشکسوتان بازار پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/82001/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول