اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

از شرایط به وجود آمده ناراضی‌ام اما اعتراضی نمی‌کنم

معدنچی: برخی مسائل فجر را نمی‌توان رسانه‌ای کرد/ بازیکنان پرسپولیس به خودشان بیایند

بازیکن تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: با مسئله‌ای که برایم در دیدار مقابل ملوان به وجود آمد خوب برخورد نشد.

معدنچی: برخی مسائل فجر را نمی‌توان رسانه‌ای کرد/ بازیکنان پرسپولیس به خودشان بیایند

مهرزاد معدنچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال فجرسپاسی، اظهار داشت: واقعیت این است که متأسفانه ما خودمان باعث رقم خوردن چنین شرایطی شدیم. یکسری مسائل وجود دارد که نمی‌توان مطبوعاتی کرد. هم‌اکنون تیم ما شرایط خوبی ندارد و آرامش مهم‌ترین مسئله است. متأسفانه فقط به خاطر اشتباهات خودمان است که نتایج را برگزار می‌کنیم. وقتی نتیجه نمی‌گیریم نباید به دنبال مقصر باشیم همه در این زمینه مقصر هستند. باید تلاش کنیم تا در این شش هفته درصد اشتباهات‌مان را کمتر کنیم.

وی در مورد شکست هفته گذشته فجرسپاسی مقابل راه‌آهن‌سورینت خاطرنشان کرد: به قول سرمربی تیم‌مان آن بازی 9 امتیاز داشت و ای کاش ما نمی‌باختیم. در خانه خودمان بازی داشتیم و اگر نمی‌توانستیم به پیروزی برسیم بهتر بود تدبیری اندیشیده می‌شد تا حداقل نبازیم. فکر می‌کنم بدتر از این دیگر نمی‌شد. با توجه به اینکه راه‌آهن در انتهای جدول قرار داشت با کسب این 3 امتیاز می‌توانستیم شانس خود را برای بقا بیش از پیش بیشتر کنیم. کارمان هم‌اکنون خیلی سخت شده اما تمام تلاش خود را در شش هفته آینده انجام می‌دهیم تا نتایج لازم را کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال فجرسپاسی در مورد نیمکت‌نشینی‌اش در 4 دیدار گذشته و اینکه آیا از این موضوع ناراحت نیست، یادآور شد: من به عنوان بازیکن تیم تمام تلاش خود را انجام می‌دهم. در تمرینات شرکت می‌کنم و به هر حال نظر سرمربی است تا از چه بازیکنی استفاده کند. به نظر او احترام می‌گذارم و مشکلی هم ندارم.

وی در مورد اینکه در این فصل او با مشکلاتی در تیم فجرسپاسی روبرو شده و نتوانسته آنطور که باید و شاید بازی کند، خاطرنشان کرد: من پس از حضور یاوری شرایط خوبی داشتم اما پس از اتفاقی که در دیدار ملوان اتفاق افتاد و از زمین بازی اخراج شدم فکر می‌کنم که این مسئله روی سرمربی ما تأثیر گذاشت. به هر حال این مسائل برای هر بازیکنی پیش می‌آید. تمام بازیکنان بزرگ دنیا هم دچار چنین مسئله‌ای می‌شوند. اما با این موضوع یک مقدار خوب برخورد نشد. متأسفانه پس از آن باعث شد تا من کمتر بازی کنم. البته در کنار تیم هستم و کار خود را انجام می‌دهم. دوست دارم که تیم ما موفق شود. این شرایط برای من راضی‌کننده نیست اما به سرمربی تیم احترام می‌گذارم و تاکنون هم هیچ اعتراضی انجام نداده‌ام. در حالی که خیلی از بازیکنان وقتی چنین شرایطی برایشان پیش می‌آید اخم و اعتراض می‌کنند.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد شرایط سرخ‌پوشان در جدول، عنوان کرد:‌ پرسپولیس با این همه مهره و هزینه‌ها حیف است که چنین نتایجی بگیرد. بهترین‌های لیگ در این تیم حضور دارند و تعارف که نداریم پرسپولیس نتایج خوبی کسب نکرده است هواداران گناه دارند بازیکنان بیشتر به خود بیایند و تمرکز بیشتری داشته باشند در زمان ما نه پولی بود و نه بازیکن درست و حسابی اما با همان بضاعتی که داشتیم بهتر فوتبال بازی می‌کردیم. هم‌اکنون پرسپولیس از لحاظ سرمربی و بازیکن شرایط بسیار خوبی دارد به خدا حیف است که این تیم نتیجه نگیرد.

وی در مورد اینکه چه مسئله‌ای را در عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس تأثیرگذار می‌داند، گفت: من در تیم نیستم و از شرایط تیم هم خبر ندارم اما احساس من این است که به خاطر مسائل و مشکلات مدیریتی که به وجود آمد روی بازیکنان تأثیر منفی گذاشته و شرایط تیم به هم ریخته است. به هر حال امیدوارم که این تیم در ادامه بتواند نتایج مطلوبی کسب کند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول