اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی و پنجمین بهار انقلاب/80

افتتاح پروژه‌های جهاد کشاورزی بابل با 23 میلیارد ریال در دهه فجر

مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: پروژه‌های جهاد کشاورزی بابل با اعتبار 23 میلیارد و 139 میلیون ریال در دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح پروژه‌های جهاد کشاورزی بابل با 23 میلیارد ریال در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، مسعود غلامی امشب در مراسم افتتاح پروژه‌های جهاد کشاورزی بابل اظهار داشت: افتتاح مرغداری گوشتی بالا بیشه‌سر بابل با اعتبار هشت هزار میلیون ریال که دو هزار میلیون ریال از اعتبار طرح توسعه کشاورزی و بقیه از هزینه شخصی سرمایه‌گذار بوده است.

وی افزود: با افتتاح و بهره‌برداری این پروژه سالانه 165 هزار کیلوگرم گوشت سفید تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود.

وی بیان داشت: همچنین پروژه مرغداری گوشتی مشهدی‌کلای بابل با اعتبار بالغ بر 6 هزار و 500 میلیون ریال که مبلغ یک‌هزار میلیون ریال از اعتبار طرح توسعه کشاورزی و مبلغ پنج هزار و500 میلیون ریال از هزینه شخصی و با حجم کار 25 هزار افتتاح شد که با بهره‌برداری این پروژه سالانه میزان 206 هزار و 250 کیلوگرم گوشت سفید تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود.

غلامی از افتتاح پروژه سورتینگ روستای پشت سیم  بابل خبر داد و اذعان داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و 579 میلیون ریال که هزار و 350 میلیون ریال از تسهیلات بانکی و مبلغ دو هزار و 229 میلیون ریال از هزینه شخصی بوده است.

وی حجم کار این سورتینگ را دو هزار و 550 تن برشمرد و افزود: در این سورتینگ بیش از 30 نفر و 100 نفر به صورت متغیر و 10نفر به صورت ثابت مشغول فعالیت هستند.

مدیر جهاد کشاورزی بابل نوع بار،کیفیت بار و بسته‌بندی مرکبات را از مزیت سورتینگ دانست و اظهار داشت: روزانه 50 تن از مرکبات در این مکان سورت می‌شود.

وی احداث کانال بتنی مرزیکلا، با اعتبار بیش از 316 میلیون ریال،تجهیز ایستگاه پمپاژ گونه‌کلا بابلکنار با اعتبار 344میلیون ریال را از دیگر پروژه‌ها دانست.

غلامی به احداث مزرعه نیمه متراکم قزل‌آلا روستای بالا کروکلا اشاره و افزود: این پروژه با اعتبار هزار و600 میلیون ریال که 950 میلیون ریال تسهیلات بانکی و مبلغ 650 میلیون ریال هزینه شخصی افتتاح شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این مزرعه دارای چهار قطعه استخر بتنی به مساحت 200 متر مربع و در زمینی به مساحت هزار متر مربع احداث شده است.

وی افزود: ظرفیت اسمی  این پروژه 20 تن و ظرفیت واقعی با دارا بودن تجهیزات حدود 23 تن قزل‌آلا است که برای چهار نفر به‌طور مستقیم و هشت نفر غیرمستقیم اشتغال‌زایی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بابل از افتتاح مزرعه نیمه متراکم قزل‌الا روستای نی‌کلا مرزون‌آباد در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: این مزرعه با اعتباری بالغ بر دو هزار و 900 میلیون ریال که هزار و 100میلیون ریال از تسهیلات بانکی و هزار و 800 میلیون ریال از هزینه شخصی استفاده کرده است.

وی، حجم کار را 100 درصد دانست و گفت: این مزرعه با تولید سالانه 22 تن در زمینی به مساحت مفید 250 متر مربع با تعداد چهار قطعه استخر دارای ژنراتور برق دیزل، برق سراسری سه فاز، دستگاه هوا‌دهنده، دفترکاراداری و سرایداری است که برای چهار نفر به‌طور مستقیم و هشت نفر غیرمستقیم اشتغال‌زایی شده است.

انتهای پیام/86021/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول