اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری خبر داد

سوخت‌رسانی ویژه به مناطق بحرانی غرب مازندران

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های مفتی منطقه ساری گفت: با توجه به بارش شدید برف در مازندران سوخت‌رسانی ویژه به نقاط غرب استان شده است.

سوخت‌رسانی ویژه به مناطق بحرانی غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، حسینعلی طالبی با بیان اینکه سوخت رسانی به مناطق سردسیر با توجه به بارش برف سنگین از شروع بحران تاکنون ادامه دارد، اظهار داشت: در چند روز اخیر که شاهد کاهش شدید دمای هوا و بارش سنگین برف در استان بودیم بیش از 14 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه ساری توزیع شد.

وی افزود: از شروع بحران تاکنون توزیع یک‌میلیون و 900 هزار لیتر نفت سفید و 5 میلیون و 300 هزار لیتر نفت گاز و 7 میلیون لیتر بنزین معمولی و سوپر در منطقه ساری به ثبت رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری  ضمن اشاره به قطع گاز در استان و اهمیت سوخت‌رسانی به مناطق سردسیر به ویژه غرب استان خاطر نشان کرد: چهار دستگاه نفت‌کش برای توزیع سوخت در مناطق صعب‌العبور با تجهیزات کامل از سوی منطقه ساری به غرب استان اختصاص داده شده است که یکی دیگر از اقدامات مهم انجام شده، اعزام یک دستگاه جایگاه سوخت سیار با ظرفیت 12 هزار لیتر جهت استفاده خودروها است.

طالبی اظهار داشت: تاکنون  400 هزار لیتر بنزین و 280 هزار لیتر  نفت سفید و 670 هزار لیتر نفت گاز از سوی منطقه ساری به غرب استان اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: کمیته بحران منطقه ساری با بررسی وضعیت مناطق اقدام به توزیع 20 لیتر نفت سفید به ازای هر خانوار در منطقه ساری با هماهنگی و نظارت شرکت ملی پخش در شهرستان‌ها و فرمانداری‌ها کرده است که در ادامه این نشست‌ها مقرر شد شرکت‌های توزیع کننده گاز مایع نسبت به ذخیره‌سازی و توزیع به موقع سیلندرها همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/86006/ک/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول