اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جهادکشاورزی مازندران:

خبری از وضعیت 20 دامدار مفقود شده در برف نیست

سخنگوی جهادکشاورزی مازندران درباره آخرین وضعیت دامدران مفقود شده در غرب مازندران گفت: به دلیل بارش شدید برف خبری از دامداران مفقود شده در برف نیست.

خبری از وضعیت 20 دامدار مفقود شده در برف نیست

مهدی خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره آخرین وضعیت دامداران مفقود شده در برف غرب مازندران گفت: تاکنون نتوانستیم خبری از دامداران مفقود شده در غرب مازندران به دست آوریم.

وی بیان داشت: نیروهای سازمان جهادکشاورزی مازندران به همراه چند دامدار با بالگرد به نقاطی که احتمال حضور دامداران وجود داشت اعزام شدند که به دلیل شدت برف زیادی آثاری از این افراد در منطقه نبود.

سخنگوی سازمان جهادکشاورزی مازندران درباره میزان خسارت‌های بخش کشاورزی گفت: به دلیل پنهان بودن بسیاری از درختان در زیر برف امکان دقیق اعلام خسارت وجود ندارد. 

وی بیان داشت: بعد از فروکش کردن بحران کارشناسان جهادکشاورزی در محل حضور می‌یابند و خسارت‌های دقیق این بخش پس از تهیه مستندات اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، در روز دوم بحران خانواده قنبری دامداری چالوسی با یک‌هزار راس مفقود شد و در روز سوم بحران نیز اعلام شد که 20 دامدار به همراه خانواده‌شان و دام‌ها در منطقه چالوس مفقود شدند که تاکنون خبری از این افراد در دست نیست.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول