اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شیلات هرمزگان خبر داد

راه‌اندازی ویدئو کنفرانس در ادارات و بنادر شیلات هرمزگان

مدیرکل شیلات هرمزگان از راه‌اندازی فاز نخست سیستم ویدئو کنفرانس آنلاین در بین ادارات شیلات و بنادر صیادی این استان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

راه‌اندازی ویدئو کنفرانس در ادارات و بنادر شیلات هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، سید پرویز محبی با بیان اینکه فاز نخست این طرح شامل شهرستان‌های میناب و جاسک است، گفت: امید است در آینده‌ای نزدیک در صورت تامین اعتبار، فازهای بعدی طرح در استان به مرحله اجرا در آید.

وی افزود: در صورت تامین اعتبار با راه‌اندازی این سیستم مدیریت بنادر و همین ‌طور برگزاری جلسات بین شهرستان‌ها تسهیل می‌شود.

مدیرکل شیلات هرمزگان ادامه داد: سیستم ویدئو کنفرانس علاوه بر کاهش هزینه‌های رفت و آمدی و ارتباطات می‌تواند در القای دغدغه و مشکلات مناطق دور دست به مدیران مرکز استان نیز مفید باشد.

محبی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سامانه ویدئو کنفرانس اداره کل شیلات هرمزگان زمینه‌ساز مشارکت بیشتر در تصمیم‌گیری‌ها و انتقال سریع مطالب و نظرات مدیران شهرستان به مدیران ارشد استان است.

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: با بهره‌گیری از سامانه ویدئو کنفرانس می‌توان در آن واحد، نظرات تمام مدیران شهرستانی را در تصمیمات لحاظ کرد که یقیناً علاوه بر اخذ تصمیمات کاربردی‌تر، همراهی و ضمانت اجرای بیشتری را در سطح امور شیلاتی استان‌ به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/2310/ل/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول