اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پیروزی 6 گله استقلال مقابل منتخب کیش/هت‌تریک مناری‌زاده و درخشش مبعلی

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل منتخب کیش به برتری رسید.

پیروزی 6 گله استقلال مقابل منتخب کیش/هت‌تریک مناری‌زاده و درخشش مبعلی

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش،، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز در یک دیدار دوستانه امروز به مصاف منتخب کیش رفت و در پایان به برتری 6 بر 3 دست یافت. قضاوت این دیدار بر عهده حسن یوسفی بود. حدود دو هزار نفر از تماشاگران طرفدار دو تیم در ورزشگاه حضور داشتند.

تیم استقلال که در نیمه اول به تلفیقی از بازیکنان ذخیره و اصلی به زمین رفته بود با نتیجه دو بر یک شکست خورد اما در نیمه دوم قلعه‌نویی، آرش برهانی، کبه، اکبرپور، ساموئل و بیک‌زاده را به زمین فرستاد و همین مسئله موجب شد نتیجه متفاوت شود.

امیرحسین صادقی در دقیقه 8 و 91، آرش برهانی در دقیقه 50 و 77  و کبه در دقایق 55 و 65  شش گل تیم استقلال را در این بازی به ثمر رساندند. همچنین3 گل تیم منتخب کیش توسط مهدی مناری‌زاده در دقایق 36 و 44  و 76 به ثمر رسید.

ایمان مبعلی که در نیمه اول در ترکیب منتخب کیش حضور داشت با شروع نیمه دوم با پیراهن استقلال بازی کرد و پایه‌گذار گل دوم این تیم توسط برهانی شد. همچنین مهرداد اولادی یک ضربه به تیر دروازه زد. این بازیکن در ترکیب هر دو تیم 4 پاس گل داد و عملکرد فوق العاده ای داشت.

تیم استقلال از روز چهارشنبه اردویی را در جزیره کیش برپا کرده و فردا آخرین تمرین خود را در این منطقه برگزار خواهد کرد و روز یکشنبه به تهران باز خواهد گشت.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول