اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش سازمان بسیج دانشجویی کشور:

دشمنان مدام در حال تغییر شیوه‌های خود هستند

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: دشمنان مدام در حال تغییر شیوه‌های خود هستند.

دشمنان مدام در حال تغییر شیوه‌های خود هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی مهدی جزینی در همایشی که در محل تالار اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی شیروان برگزار شد بیان داشت: در حلقه‌های تربیتی صالحین باید برای رشد فکری همه افراد برنامه‌ریزی صحیح داشته باشیم.

وی افزود: مهارت، معرفت، بصیرت و اخلاق از نکات کلیدی شجره طیبه صالحین به حساب می‌آید و اگر در محیط علمی کار درست انجام شود برکت محیط بالا می‌رود و موجب تفکر درست بالا رفتن  فهم جامعه نیز می‌شود.

جزینی تاکید کرد: شما دانشجویان بسیجی امید آفرین و کادر آینده انقلاب هستید که باید همانند انسان‌های درجه یک، کارها را به جلو پیش ببرید  و اکنون زمان تمرین این گونه فعالیت‌ها است و تشکل‌های بسیج جایی برای این تمرین‌ها به شمار می‌روند و کار تیمی در بین شما انرژی زیادی را ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام رایانه‌ها دچار ویروس می‌شود و اگر آنتی ویروس نصب نشود ممکن است بسیاری از اطلاعات آن حذف شود، گفت: انسان نیز دچار یک سری آفت‌های درونی و بیرونی می‌شود و آفت‌های بیرونی همان دشمنان خارجی و بیگانگان و دوستان ناباب هستند و ما اخلاقمان را باید ارتقا داده و اگر برخی اشکالات اخلاقی در ما مشاهده می‌شود باید برای رفع آن‌ها اقدام نماییم.

جزینی با اشاره به موضوع دشمن‌شناسی بیان داشت: دشمنان مدام در حال تغییر شیوه‌های خود هستند، یک روز جنگ نظامی و یک روز جنگ نرم ایجاد می‌کنند و گاهی  حرف‌های دروغ نمی‌زند بلکه حرف‌های راست را بد می‌زند و با اهل فکر و درس خواندنی که موجب استقلال رسیدن هر کشوری باشد مخالفت می‌کند  و جوانان را با گرایش دادن به مواد مخدر و بازی‌های رایانه‌ای به خود مشغول می‌سازد.

وی یاد آور شد:اگر بخواهیم در مقابل آن‌ها موفق شویم باید زاویه نگاهمان را از زاویه نگاه دشمن قرار دهیم.

انتهای پیام/63002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول