اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پست ایران خبر داد

انجام 70 درصد فعالیت‌های شرکت پست از طریق دولت الکترونیک

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: 70 درصد فعالیت‌های شرکت پست ایران از طریق دولت الکترونیک انجام می‌شود.

انجام 70 درصد فعالیت‌های شرکت پست از طریق دولت الکترونیک

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین مهری ظهر امروز در دیدار با استاندار کرمان اظهار داشت: بیش از 70 درصد فعالیت‌های شرکت پست ایران از طریق دولت الکترونیک انجام می‌شود.

وی بیان داشت: فعالیت‌های شرکت پست در راستای دولت الکترونیک در حال اجراست که تاکنون 100 درصد مرسولات پستی شامل مرسولات ثبتی، پیشتاز، ویژه و خرید و فروش الکترونیکی در این راستا انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: بر طبق بند ج ماده 146 قانون برنامه پنجم توسعه هیچ شهروندی نباید به سازمان‌های دولتی و غیردولتی مراجعه کند و همه امور خود را از طریق اینترنتی و از طریق پیشخوان دولت انجام دهد.

مهری گفت: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی در سالم‌سازی محیط اداری، افزایش بهره‌وری ادارات و سازمان‌ها، کاهش هزینه‌ها و آلودگی‌های زیست محیطی و امنیت شهروندان به عهده دارد.

در این دیدار علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان گفت: شرکت پست باید در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان توسعه پیدا کند و استفاده از فناوری اطلاعات در توسعه خدمات پستی را اولویت فعالیت‌های خود قرار دهد.

استاندار کرمان با تشکر از خدمات احمدی مدیرکل سابق اداره کل پست استان کرمان برای اکبری مدیرکل جدید این مجموعه آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول