اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دهدشت:

دهدشت فقیرترین شهر کهگیلویه و بویراحمد در سرانه فضای سبز است

شهردار دهدشت گفت: دهدشت فقیرترین شهر کهگیلویه و بویراحمد در سرانه فضای سبز است.

دهدشت فقیرترین شهر کهگیلویه و بویراحمد در سرانه فضای سبز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، جواد تخشا عصر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح بخشی از عملکرد شهرداری دهدشت در مدت اخیر پرداخت.

وی با اشاره به مشکلات مالی و بدهی‌های کلان شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی اظهار داشت: به رغم مشکلات موجود و نیز قطع سهمیه نفت مناطق نفت‌خیز در تزریق بودجه عمرانی شهرداری، از زمان تصدی مدیریت شهری دهدشت تاکنون از هیچ تلاشی برای خدمت به شهروندان فروگذار نکرده‌ و آهنگ رشد و توسعه پایدار شهری شتاب بیشتری خواهد گرفت.

شهردار دهدشت، تلاش برای افزایش کیفیت زندگی شهروندان و بسط عدالت اجتماعی را از اهداف شهرداری دهدشت برشمرد و خاطرنشان کرد: از طریق توزیع امکانات و خدمات در همه نقاط شهر، در این راستا گام برخواهیم داشت.

*راه‌اندازی پارکینگ شماره 2 گامی در روان‌سازی ترافیک

تخشا، کمبود پارکینگ عمومی در سطح شهر را از مهمترین مشکلات ترافیکی دهدشت عنوان و تصریح کرد: با توجه به افزایش خودروها و معضل ترافیک احداث پارکینگ شماره دو امری ضروری به نظر می‌رسید که محقق شد.

شهردار دهدشت با بیان اینکه وجود تنها یک پارکینگ جوابگوی ظرفیت خودروها در این شهر نبود، افزود: در راستای روان‌سازی ترافیک، پارکینگی با ظرفیت 50 خودرو در محوطه چهار راه سینما و خیابان‌های منتهی به آن راه‌اندازی شده است.

این مسئول، نصب سرعت‌کاه در خیابان‌ها و حذف سرعت‌گیرهای غیر مجاز را از دیگر اقدامات شهرداری در مدت اخیر برشمرد و افزود: نصب سرعت‌کاه در شش خیابان اصلی دهدشت هزینه‌ای بالغ بر 120 میلیون ریال در بر داشته است.

وی، عدم تعادل فضایی و پراکنش فضای سبز را از دیگر مشکلات مبلمان شهری دهدشت عنوان و تصریح کرد: متأسفانه این معضل در حدی است که در یک پهنه از شهر بیش از پنج پارک محله وجود دارد و این در حالی‌ است که در پهنه‌‌ای با تراکم انبوه جمعیتی و مسکونی بالا فاقد یک یک پارک محله‌ای هستیم.

به گفته تخشا، دهدشت کمترین فقیرترین سرانه فضای سبز در کهگیلویه و بویراحمد را دارد و هنوز به چهار متر مربع نمی‌رسد؛ البته شهرداری اقدام به تعبیه سیستم قطره‌ای و بارانی برای فضای سبز نموده و روش سنتی و نشتی آب‌دهی را قطع خواهد کرد.

انتهای پیام/82016/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول