اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور چشمگیر مردم و مسئولان بوشهر

مراسم یادبود حجت‌الاسلام سیدمحسن پورفاطمی برگزار شد

مراسم یادبود حجت‌الاسلام سیدمحسن پورفاطمی از روحانیون و سادات برجسته استان بوشهر با حضور چشمگیر مردم و مسئولان در مسجد توحید برگزار شد.

مراسم یادبود حجت‌الاسلام سیدمحسن پورفاطمی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مراسم یادبود حجت‌الاسلام سیدمحسن پورفاطمی برادر نماینده مردم شهرستان دشتی و تنگستان شب گذشته در مسجد توحید بوشهر برگزار شد.

این مراسم که با حضور پرشور مردم قدرشناس بوشهر همراه شده بود جلوه دیگری از ارادت خاص مردم ولایتمدار بوشهر به سادات جلیل‌القدر بود.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در حاشیه برگزاری این مراسم به سخنانی پیرامون ولایتمداری عالم جلیل‌القدر سیدمحسن پورفاطمی پرداخت و گفت: وی به‌ صورت مستمر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر آیت‌الله صفایی در ارتباط بود و این ارتباط را نوعی خدمت به رهبر معظم انقلاب محسوب می‌کرد.

شایان ذکر است نماینده ولی‌فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر آیت‌الله صفایی‌بوشهری، مصطفی سالاری استاندار بوشهر، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان سپاه امام صادق بوشهر همراه با سایر مسئولان استان حضور چشمگیری در این مراسم داشتند.

حجت‌الاسلام سیدمحسن پورفاطمی روحانی برجسته استان بوشهر سه‌شنبه‌ هفته گذشته بر اثر بیماری قلبی در شهر کاکی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

انتهای پیام/66006/خ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول