اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

لزوم ورود دولت برای ساماندهی کسب و کار مردم

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ورود دولت برای ساماندهی کسب و کار مردم تاکید کرد و گفت: دولت باید با کار کارشناسی نسبت به حل مشکلات این حوزه کمک کند.

لزوم ورود دولت برای ساماندهی کسب و کار مردم

حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به پیام‌های درخور توجه مقام معظم رهبری به صورت سالانه در حلول سال جدید اظهار داشت: وجدان کاری و انضباط اجتماعی از تاکیدات ایشان بوده که زمان دولت وقت هیچ توجهی به آنها نشده است.

وی با بیان اینکه دولت وقت هیچ اقدامی در راستای توسعه وجدان کاری و انضباط اجتماعی انجام نداد و این مسئله در حال حاضر به مشکل عمده کشور تبدیل شده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی اقتصاد مقاومتی را از تاکیدات مقام معظم رهبری در سال جاری اعلام کرد و ابراز داشت: ایجاد حماسه اقتصادی به همراه حماسه سیاسی از تاکیدات معظم له بوده است.

این مسئول با اشاره به ظرفیت‌های موجود در کشور به لحاظ مالی، اقلیمی، منابع طبیعی و مزایای جغرافیایی تصریح کرد: این به این لحاظ کشور منحصر به فردی در نوع خود محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی به توصیه‌های ائمه در مورد ارزش کسب و کار اشاره و تاکید کرد: دولت باید با توجه به ارکان اقتصاد مقاومتی و بهره‌برداری از امکانات زمینه توسعه کشور را فراهم کند.

وی بر لزوم ورود دولت برای ساماندهی کسب و کار مردم تاکید کرد و ادامه داد: دولت نباید در امور اقتصادی انقباضی عمل کند بلکه با ورود همه جانبه باید به صورت انبساطی وارد شده و با کار کارشناسی نسبت به حل مشکلات مردم اقدام کند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی به مشکلات موجود در مورد برخی اقدامات اقتصادی اشاره کرد و گفت: احداث جایگاه‌های عرضه سوخت نمونه این اقدامت است که مشکلات فراوانی دارد.

این مسئول تاکید کرد: برخی اقدامات در احداث جایگاه‌های سوخت تبدیل به تجارت برای دارندگان این امتیاز شده و به جای ایجاد اشتغال زمینه مشکل را برای مردم فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: برای حل مشکلات موجود در این حوزه که یکی هم شلوغ بودن جایگاه‌های عرضه سوخت است باید دیدگاه موجود در این زمینه تغییر کند تا این جایگاه‌ها از حالت تجاری به کسب و کار تبدیل شود.

انتهای پیام/73004/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول