اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش:

بسیجیان باز کننده گره‌های کور و معادلات پیچیده هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: بسیجیان با ارائه توانمندی‌های خود در عرصه عمل این باور را که بسیجیان باز کننده گره‌های کور و معادلات پیچیده هستند را در اذهان عمومی ایجاد می‌کنند.

بسیجیان باز کننده گره‌های کور و معادلات پیچیده هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی فراهانی بعد از ظهر امروز در دومین مجمع بسیجیان شهرستان تفرش با اشاره به اینکه بسیج نقش‌آفرین تحقق حکومت اسلامی است، اظهار داشت: دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت، عدالت و تاریخ سازی است و نیازمند نقش آفرینی بیشتر بسیج در تحقق حکومت اسلامی در همه عرصه‌ها است.

وی تصریح کرد: توسعه و تعامل با بسیجیان به منظور پیشرفت انقلاب اسلامی از اهمیت و ضرورت بالایی برخوردار است که مجمع بسیج به آن تحقق بخشیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش تحقق بسیج ده‌ها میلیونی، توسعه و تقویت جایگاه مجامع و شوراهای اقشار بسیج در تصمیم‌گیری‌ها، پرورش مدیران طراز انقلاب، ظرفیت سازی جهت جذب حداکثری مردم، هماهنگ‌سازی بین اقشار بسیج و ارتقاء فرهنگ کار تشکیلاتی و کادر سازی را از اهداف مهم این مجمع عنوان کرد.

کارشناس مسائل سیاسی در این مجمع نیز با اشاره به سخن امام که «اگر صد بار کشته شویم و دوباره زنده شویم دست از مبارزه با آمریکا بر نخواهیم داشت» گفت: دشمنی آمریکا با کشور و نظام ایران به اثبات رسیده است و نباید گول ظاهر سازی و فریب‌کاری آنان را بخوریم.

محمد جواد محمودیان افزود: دولت تدبیر و امید به پشتوانه مستحکم مردمی به مذاکرات ژنو 3 رفت و امیدواریم دستاوردهای این مذاکرات مطلوب باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: آمریکا هدفش انرژی هسته‌ای نبوده و آنها با اصل انقلاب مشکل دارند و پس از پایان مهلت تعیین شده باید تمام موارد توافقنامه مورد توافق طرفین قرار گیرد.

محمودیان حمایت مردم از دولت و پافشاری مردم برای احقاق حقوق حقه خود را سبب شکست دشمنان برشمرد.

فرماندار تفرش نیز در جمع بسیجیان گفت: حضور حماسی مردم در یوم الله 22 بهمن هزینه‌های زیادی را برای دشمنان داشت و سبب عقب نشینی آنان شد.

بهروز اردلان‌راد تصریح کرد: مسئولان باید با دقت عمل و حرکت در چارچوب منویات رهبری جوابگوی این حرکت مردمی باشند.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در شرایط خاصی قرار داشته و دشمنان از همه ابزارها و توان خود برای براندازی نظام اسلامی استفاده می‌کنند.

فرماندار تفرش با اشاره به اهداف و برنامه‌های مجمع بسیج شهرستان، گفت: طرح‌های کارشناسی که هماهنگ با سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی بوده و قابلیت اجرا داشته باشد، راهگشا بوده و منافع عموم را در پی خواهد داشت.

پخش کلیپ، ارائه طرح توسط کارگروه‌های اقتصادی، سلامت، قرائت بیانیه و اهداء جوایز از برنامه‌های دیگر این مجمع بود.

گفتنی است ساخت درمانگاه در دهستان خرازان و راه‌اندازی شرکت تعاونی چند منظوره فضلیت خادم از مصوبات این مجمع در تفرش بود.

انتهای پیام/87011/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول