اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان:

رزمایش «الی بیت‏المقدس» با هدف افزایش همدلی بسیجیان برگزار می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سمنان گفت: رزمایش «الی بیت‏المقدس» با همت دوچندان بسیجیان باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود.

رزمایش «الی بیت‏المقدس» با هدف افزایش همدلی بسیجیان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی موسوی عصر امروز در جمع پاسداران و مسئولان معاونت‌های سپاه سمنان بیان کرد: همدلی و هم‏نوایی در هر کاری به نتیجه‌ مطلوب منتهی خواهد شد.

وی ادامه داد: این همدلی و اتحاد در میان بسیجیان باید بیشتر باشد تا به همت این عزیزان رزمایش الی بیت‌المقدس را نیز همانند دیگر عرصه‌ها که همت بسیجیان در آن‌ها می‌درخشد، به نحو مطلوبی برگزار کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سمنان خاطر نشان کرد: این رزمایش با هدف نشان دادن قوا و تجهیزات نظامی و همدلی بسیجیان به دشمن برگزار خواهد شد.

موسوی بیان داشت: این رزمایش‏ها از فعالیت‏های پیشگیرانه به شمار می‏آید و طبق آیه قرآن، اقدامات پیشگیرانه مؤثر واقع خواهد شد.

وی ادامه داد: در این رزمایش، باید تمهیدات بیشتر و بهتر از سال گذشته اندیشیده شود و این کار به همت دوچندان بسیجیان نیازمند است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سمنان تاکید کرد: با توجه به مذاکراتی که شکل گرفت، این برنامه باید باشکوه‏تر از سال گذشته برگزار شود.

وی تصریح کرد :در این رزمایش، به قوت الهی برنامه‏ها متنوع‏تر و بیشتر از سال گذشته برگزار خواهد شد.

آرمان‏های اسلامی مورد تهاجم است/ بسیجیان مراقب باشند

همچنین در گردهمایی بسیجیان سمنان مطرح شد که آرمان‏های اسلامی امروز مورد تهاجم است و بسیجیان باید بیشتر مراقب تحرکات دشمن باشند.

کارشناس مسائل سیاسی و مذهبی در نشست بصیرتی که با حضور بسیجیان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: باید از تاریخ و انقلاب عبرت بگیریم و مانع اتفاقاتی که برای کشور ناگوار بود، شویم.

مهدی خرمنی ادامه داد: انسان مسلمان باید تلاش کند تا در مسیر سعادت گام بردارد و خود روز به روز خود را به خداوند نزدیک‏تر سازد.

وی تصریح کرد: انسان در طول زندگی در یک مسیر باقی نخواهد ماند و باید به انتخاب مسیر توجه داشته باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی و مذهبی تصریح کرد: امروز تهاجم فرهنگی تنها در فضای مجازی و ماهواره نیست؛ بلکه حتی در ابتدایی‏ترین مراحل زندگی نقش پیدا کرده است و اگر مانع این هجمه نشویم، ممکن است دچار بحران‏های فرهنگی شویم.

خرمنی خاطر نشان کرد: کشوری که امروز ما در آن با آرامش و امنیت زندگی می‏کنیم، کشوری است که هزاران شهید در آن از زندگی و خانواده خود گذشتند؛ بنابراین به احترام خون پاک آن عزیزان باید تا آخرین لحظه از میهن و اسلام دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از راهکارهای جلوگیری از آسیب به اسلام این است که مانع ایجاد تفرقه بین مذهب شیعه و سنی شویم و تلاش کنیم همگی اسلام را از چنگ کفار نجات دهیم.

انتهای پیام/2249/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول