اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار حسینی:

عملکرد بانک مهر اقتصاد در ایلام رضایت‌بخش است

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: عملکرد بانک مهر اقتصاد در ایلام رضایت‌بخش است.

عملکرد بانک مهر اقتصاد در ایلام رضایت‌بخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار سید صادق حسینی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل جدید امور شعب بانک مهر اقتصاد ایلام، اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد از بدو تاسیس تاکنون خدمات مالی ویژه‌ای به مردم و اقشار محروم جامعه ارائه کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ادامه داد: ارائه خدمات به قشر بسیج نیز از دیگر موفقیت‌های این بانک در استان ایلام بوده که شایسته تقدیر و تحسین فراوان است.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی عملکرد بانک مهر اقتصاد می‌توان اعلام کرد که از مجموعه بانک مهر اقتصاد حمایت می‌کنیم. مهم‌ترین رویکرد بانک مهر اقتصاد باید مبتنی بر جذب منابع و ارائه خدمت به بسیج باشد.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: خوشبختانه روند پرداخت تسهیلات تکلیفی به بسیج در بانک مهر اقتصاد ایلام مطلوب بوده است که باید این روند استمرار داشته باشد.

مدیرکل امور شعب بانک مهر اقتصاد ایلام نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد بانک مهر اقتصاد ارائه کرد و متذکر شد: خدمت صادقانه به بسیج جزو اولویت‌ها و مأموریت‌های بانک مهر اقتصاد به ویژه در استان ایلام است.

فریدون حاجی‌زاده اظهار داشت: برای تحقق این مهم نیز برنامه‌ریزی لازم انجام شده است. مجموعه بانک مهر اقتصاد همواره همکاری و همراهی مطلوبی با مجموعه بسیج داشته و این روند همچنان در استان ایلام همانند سراسر کشور استمرار و ادامه دارد.

وی ادامه داد: بانک مهر اقتصاد استان ایلام از هرگونه گسترش همکاری با مجموعه بسیج استقبال می‌کند و در این راه برنامه‌ریزی‌ لازم را داشته است.

انتهای پیام/2246/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول