اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی استان بوشهر خبر داد

راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه روستائیان در استان بوشهر

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان بوشهر از راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه روستائیان در استان بوشهر خبر داد.

راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه روستائیان در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، اسدالله فروتن جمعه شب در جلسه فرماندار تنگستان با شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی تنگستان اظهار داشت: در سال 68 حضرت امام (ره) و متعاقب آن مقام معظم رهبری در ارتباط با با تاسیس و تشکیل  مجموعه برای اجرایی شدن دو اصل 45 و 49 از قانون اساسی جمهوری  اسلامی  فرمان‌هایی صادر کردند که بر اساس این دو اصل ستاد فرمان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در کشور تشکیل شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان بوشهر اظهار داشت: یکی از برکات مهم این ستاد در کشور تشکیل ستاد برکت بود که این ستاد تاکنون 395 مدرسه احداث و 18 مدرسه نیز در استان بوشهر پشتیبانی مالی کرده است.

فروتن حرکت ستاد برکت را در راستای منویات مقام معظم رهبری دانست و افزود: ستاد برکت در راستای منویات مقام معظم رهبری برای محرومیت‎زدایی و کمک به مستمندان و نیازمندان فعالیت می‌کند و یکی از اهداف مهم ستاد برکت توانمندسازی و حمایت از کارآفرینان روستایی است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان بوشهر از راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه روستائیان در استان بوشهر خبر داد و گفت: بیمه برکت در کشور راه‌اندازی  شده که نخستین شعبه این بیمه در استان در شهرستان تنگستان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/66003/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول