اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رانکوه املش:

رانکوه آماده استقبال از مسافران نوروزی می‌شود

شهردار رانکوه املش از آمادگی این برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

رانکوه آماده استقبال از مسافران نوروزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، امین رشیدی‌نژاد عصر امروز در جلسه هماهنگی با اداره‌های اجرایی شهر رانکوه اظهار کرد: شهرداری رانکوه برای استقبال از مسافران نوروزی آماده می‌شود.

وی فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای حضور مسافران در شهر رانکوه را از برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: به لحاظ موقعیت جغرافیایی شهر رانکوه باید از تمام ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی برای افزایش جذب مسافران نوروزی استفاده کرد.

این مسئول فصل بهار را یادآور تغییر و تحول در طبیعت و شادی و نشاط در شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری رانکوه با بسیج تمام امکانات و تعامل با دستگاه‌های اجرایی شهر، مهمان‌نوازی از مسافران و خدمت‌رسانی به شهروندان را به عنوان دو اصل مهم در طرح ویژه تعطیلات نوروزی مورد توجه قرار می‌دهد.

شهردار رانکوه با تأکید بر زیباسازی مبادی ورودی این گفت: مبادی ورودی شهر معرفی شهر رانکوه بوده و در ذهنیت مسافران نوروزی تاثیرگذار خواهد بود.

وی به استفاده از ظرفیت‌های گردشگری در راستای درآمدزایی و اشتغال مردم منطقه در کنار کشاورزی و دیگر مشاغل اشاره کرد و  افزود: از این فرصت می‌توان در جذب سرمایه‌گذار در منطقه استفاده کرد.

رشیدی‌نژاد اضافه کرد: برای نوروز طرح‌ها و برنامه‌های متنوع و متعدد فرهنگی، رفاهی، تاریخی و گردشگری در استقبال مناسب از مهمانان و گردشگران نوروزی پیش‌بینی شده است.

وی از ایجاد 10 آلاچیق و سکو در پارک «کیارود» خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه بالغ بر 100 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است.

این مسئول پاکسازی حاشیه کیارود، پیاده‌روسازی سطح شهر به طول یک‌هزار و 100 متر را از دیگر برنامه‌های شهرداری اعلام کرد.

وی تهیه بروشورهایی برای راهنمایی گردشگران و مسافران، چاپ بنر و پرده‌های خوشامدگویی مسافران را از برنامه‌های فرهنگی این شهرداری برشمرد.

رشیدی‌نژاد رنگ‌آمیزی جداول در سطح شهر و تیرهای برق معابر به طول 6 هزار متر، نصب سطل‌های زباله جدید، زیباسازی میادین و ... را از دیگر اقدام‌های شهرداری رانکوه برای استقبال از نوروز و مهمانان نوروزی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه تعطیلات نوروزی و حضور گردشگران فرصت مناسبی برای گسترش درآمدزایی شهر است، خاطرنشان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده امیدواریم با جلب رضایت عمومی، چهره‌ای زیبا و به یاد ماندنی از شهر رانکوه در خاطره گردشگران نوروزی برجای بگذاریم.

انتهای پیام/2300/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول