اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور بهبود عملکرد و راندمان تصفیه‌خانه فاضلاب

یک دستگاه توربین هوادهی در حوضچه تصفیه‌خانه تفرش نصب شد

مدیر امور آب و فاضلاب تفرش گفت: به منظور بهبود عملکرد و راندمان تصفیه‌خانه فاضلاب تفرش یک دستگاه توربین هوادهی در حوضچه هوادهی شماره چهار این تصفیه‌خانه نصب و راه‌اندازی شد.

یک دستگاه توربین هوادهی در حوضچه تصفیه‌خانه تفرش نصب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمد باقری‌‌منفرد صبح امروز در حاشیه بازدید از این تصفیه‌خانه اظهار داشت: با توجه به بالا بودن حجم فاضلاب ورودی نسبت به ظرفیت تصفیه‌خانه، با راه‌اندازی این توربین که قدرت بالاتری نسبت به هوادهی قبلی دارد، اکسیژن محلول حوض هوادهی تصفیه‌خانه تفرش افزایش می‌یابد که این امر افزایش راندمان تصفیه فاضلاب را در این تصفیه‌خانه در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: برای نصب و راه‌اندازی این توربین 400 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب تفرش با اشاره به در دست اجرا بودن طرح ارتقاء تصفیه‌خانه فاضلاب شهر تفرش اظهار داشت: برای تکمیل این طرح 70 میلیارد ریال اعتبار لازم است.

به گفته وی هم اکنون با تاسیسات فاضلاب شامل تصفیه‌خانه 23 هزار و 85 نفری با فرآیند تصفیه MLE با ته‌نشینی اولیه و ظرفیت تصفیه چهار هزار و 205 متر مکعب فاضلاب در شبانه‌روز و 77 هزار و 966 متر کلکتور، خطوط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب به 7 هزار و 545 مشترک فاضلاب این شهر خدمات دفع فاضلاب ارائه می‌شود.

انتهای پیام/87009/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول