اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ابرکوه:

سرانه فضای سبز شهروندان ابرکوه 14 متر مربع است

شهردار ابرکوه از سرانه 14 متر مربعی شهروندان ابرکوه از فضای سبز خبر داد.

سرانه فضای سبز شهروندان ابرکوه 14 متر مربع است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حسین حاتمی، ظهر امروز در مراسم روز درختکاری در بوستان در حال احداث بوعلی توسط شهرداری در بلوار امام علی (ع) و در ورودی ابرکوه از سمت شیراز اظهار داشت: شهرستان ابرکوه دارای 32 هکتار فضای سبز و سرانه فضای سبز برای شهروندان ابرکوه 14 متر مربع است.

وی افزود: این سرانه اگر چه در استان یزد قابل قبول است اما با سرانه بین‌المللی که 25 مترمربع تعریف می‌شود، فاصله بسیاری دارد بر همین اساس برای افزایش فضای سبز شهرستان تلاش خواهیم کرد.

حاتمی ادامه داد: در حوزه وابسته به فضای سبز گذشته از ایجاد فضای سبز نیاز به تجهیزاتی داریم که با تکنولوژی روز در این حوزه همراه شویم.

وی در مورد برنامه‌های شهرداری ایرکوه در دور جدید اظهار داشت: در چهار حوزه مورد نیاز شهری برنامه ریزی کرده‌ایم و در گام نخست با همراهی شهروندان، محکم، مطمئن، کارشناسی شده و هدفمند گام برداشته و به لطف خدا موفق شده‌ایم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ابرکوه نیز در این مراسم اظهار داشت: بوستان بوعلی که امروز مراسم روز درختکاری در آن برگزار شده است، گوشه‌ای از تلاش‌های شهردار و تیم جدید شهرداری ابرکوه است که در مدتی کوتاه و در بخش زیباسازی شهر، فعالیت‌های آنان نمود بسیاری داشته است و باید قدردان آنها باشیم.

محمدمهدی صادقی افزود: در هفته منابع طبیعی که روز شاخص آن روز درختکاری است، برنامه‌های بسیاری در حیطه فرهنگ سازی برای حفظ منابع طبیعی در ابرکوه انجام می‌شود.

وی افزود: بازدید از پروژه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری از جمله این برنامه‌ها است.

در برنامه روز درختکاری در ابرکوه با حضور خانواده شهدا، جانبازان و مسئولان شهرستان، اقدام به غرس نهال در بوستان بوعلی شد.

انتهای پیام/2464/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول