اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه:

آسمان کرمانشاه تا روز چهارشنبه بارانی است

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه بارش‌زایی که هم اکنون جو منطقه را فرا گرفته تا روز چهارشنبه ادامه داشته و موجب بارندگی‌های قابل توجهی در سطح استان کرمانشاه خواهد شد.

آسمان کرمانشاه تا روز چهارشنبه بارانی است

 مجتبی میلادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس آخرین تحلیل‌های نقشه‌های هواشناسی، سامانه بارش‌زایی که هم اکنون جو منطقه را فرا گرفته تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

به گفته میلادی، این بارش‌ها ضمن تشدید وزش باد و کاهش تدریجی دمای هوا، به شکلی گسترده سبب بارندگی و رعد و برق در سطح استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: شرایط ناپایدار روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در نیمه غربی و نواحی شمال غرب از شدت بیشتری برخوردار بوده و موجب آبگرفتگی معابر عمومی می‌شود.

میلادی با اشاره به غبار آلوده بودن جو استان کرمانشاه در مدت استقرار این موج، یادآور شد: این شرایط در نواحی غربی و مرزی استان نمود بیشتری خواهد داشت.

این مسئول بیان داشت: موج دوم این سامانه از رطوبت کمتری برخوردار بوده و با تداوم کاهش دمای هوا، در بعضی ساعات دو روز پایانی هفته نیز موجب بارش‌هایی در برخی از نقاط استان خواهد شد.

انتهای پیام/2700/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول