اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

گردشگران نوروزی با آش دوغ سنتی اردبیل پذیرایی می‌شوند

شهردار اردبیل گفت: با راه‌اندازی چادر در چهار ورودی شهر اردبیل از مسافران و گردشگران نوروزی با آش دوغ و چای گرم استقبال می‌شود.

گردشگران نوروزی با آش دوغ سنتی اردبیل پذیرایی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل اظهار داشت: ما با همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان اردبیل و برخی تشکل‌های مردم نهاد اقدام به پاکسازی چهار ورودی شهر اردبیل از نخاله‌ها و زباله‌ها کردیم تا جلوه خوبی به ورودی‌های شهر بخشیده و گردشگران و مسافران را در این زمینه راضی نگه داریم.

وی تصریح کرد: قرار است از فردا چهار ورودی شهر از پلیس راه تا اولین میدان شهر، کنار جاده‌ها و مراکز پرتردد از پلاستیک، نایلون و بسیاری از زباله‌هایی که به ورودی‌های شهر جلوه‌ای نامناسب بخشیده‌اند، پاکسازی شود که این کار تا عمق 150 متری با همکاری سپاه و بسیج و یک نظافت همگانی بهتر و شایسته‌تر انجام می‌شود.

بدری با بیان اینکه شهرداری از یک هفته پیش طرح نظافت و خانه تکانی شهری را آغاز کرده است، خاطر نشان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی در روزهای آینده لکه‌گیری معابر و مسیرهای پرتردد حضور گردشگران نظیر خیابان عالی‌قاپو و حریم شیخ صفی‌الدین اردبیلی بهسازی و نوسازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل از رنگ‌آمیزی جداول، خط‌کشی مسیرها، کاشت گل‌های بنفشه و گل‌کاری در برخی از محلات در صورت مساعد بودن شرایط جوی خبر داد و اضافه کرد: قرار است در چهار ورودی شهر ایستگاه‌های استقبال از میهمانان نوروزی از 29 اسفندماه به مدت یک هفته برپا شود که در این ایستگاه‌ها قرار است با توزیع سی.دی، بروشور و اقلام تبلیغی آش دوغ محلی و آب گرم و چای رایگان در بین گردشگران و مسافران توزیع شود.

وی از راه‌اندازی تور رایگان اردبیل‌گردی از دوم تا 11 فروردین ماه از محل بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی خبر داد و بیان کرد: در این تور رایگان تلاش بر این است تا خاطره خوشی را برای هموطنان به ویژه مسافران و میهمانان فراهم کنیم و آنها را با جاذبه‌های مختلف آشنا سازیم.

انتهای پیام/62003/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول