اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خدابنده در مجلس:

وضعیت بهداشت و درمان شهرستان خدابنده نگران‌کننده است

نماینده مردم خدابنده در مجلس با ابراز نگرانی از وضعیت بهداشت و درمان در این شهرستان گفت: اغلب نیازهای پزشکی و درمانی مردم این شهرستان در زنجان پاسخ داده می‌شود.

وضعیت بهداشت و درمان شهرستان خدابنده نگران‌کننده است

حجت‌الاسلام محمد موسوی‌سجاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به مشکلات موجود در بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان اظهار داشت: این مشکلات در سطح شهرستان‌ها نمود بیشتری دارد.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان خدابنده تا این مقطع اضافه کرد: اغلب نیازهای پزشکی و درمانی مردم این شهرستان در زنجان پاسخ داده می‌شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه 99.5 درصد از عمل‌های جراحی مورد نیاز مردم شهرستان خدابنده در زنجان انجام می‌شود، تصریح کرد: این در حالی است که قیدار بیمارستان هم دارد.

این مسئول ضعف درمان و عدم وجود متخصص را از دلایل مراجعه بیماران به مراکز درمانی مرکز استان دانست و ابراز داشت: بیماران برای انجام عمل جراحی کیسه صفرا هم به زنجان مراجعه می‌کنند.

موسوی‌سجاسی با اذعان به حجم بالای مراجعات به مراکز درمانی زنجان ادامه داد: اکثر این مراجعات از شهرستان‌های استان انجام می‌شود.

وی بیش از 70 درصد از مراجعات به مراکز درمانی را ناشی از مشکلات موجود در شهرستان‌ها به لحاظ کمبودهای موجود در تخصص‌های پزشکی اعلام کرد و متذکر شد: یادمان باشد این حجم مراجعات مشکلات حوزه‌های دیگر از جمله ترافیک را هم در مرکز استان افزایش می‌دهد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: راهکار حل مشکلاتی مانند حجم بالای مراجعات برای درمان به مرکز استان، تقویت بخش درمان در شهرستان‌ها از جمله خدابنده است.

انتهای پیام/73004/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول