اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران خبر داد

ابلاغ افزایش 20 درصدی کرایه‌های برون‌شهری

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران درباره افزایش کرایه‌های خودورهای خارج از شهر گفت: 20 درصد به قیمت کرایه‌ها اضافه شد که این افزایش قیمت از سوی وزارتخانه ابلاغ و در همه استان‌های کشور اجرایی می‌شود.

ابلاغ افزایش 20 درصدی کرایه‌های برون‌شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجید نصرالله‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در ستاد تسهیلات سفر مازندران اظهار داشت: 65 تردد شمار در محورهای مختلف استان مازندران به تفکیک ورودی‌های استان را نظارت می‌کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون 275 هزار و 569 خودرو از 25 تا 28 اسفند وارد  و حدود 219 هراز خودرو از مازندران خارج شده‌اند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران خاطرنشان کرد: بیشترین ورودی به مازندران از محور هراز بود که 18 هزار و 320 خودرو توسط تردد شمارهای این محور ثبت شد.

این مسئول، میزان تردد داخل مازندران بیش از سه میلیون 694 هزار و 403 مورد اعلام کرد و گفت: تاکنون بیشترین تردد در مازندران ثبت شده است.

نصرالله‌نژاد به همکاری سازمان حمل و نقل با پلیس برای کاهش تصادفات اشاره کرد و گفت: 15 گشت نامحسوس این سازمان با پلیس برای کاهش تصادفات همکاری می‌کنند.

این مسئول به تجهیز جاده‌های استان مازندران به دوربین ثبت تخلف نیز اشاره کرد و گفت: همه محورهای استان مازندران تحت نظارت هستند و متخلفان جاده‌ای سریعا شناسایی می‌شوند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران به تجهیز 31 مجتمع خدمات رفاهی تحت نظارت این سازمان اشاره کرد و گفت: مسافران برای دریافت خدمات مناسب می‌توانند از خدمات این مراکز استفاده کنند.

وی درباره افزایش کرایه‌های خودورهای خارج از شهر گفت: 20 درصد به قیمت کرایه‌ها اضافه شد که این مسئله از وزارتخانه به ما ابلاغ شد و در همه استان‌های کشور اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/86004/ذ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول