اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد

بهره‌مندی 54 هزار گردشگر نوروزی از طرح ملی ایمنی مازندران

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران از بهره‌مندی 54 هزار گردشگر نوروزی از خدمات این جمعیت در قالب طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران خبر داد.

بهره‌مندی 54 هزار گردشگر نوروزی از طرح ملی ایمنی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، لیلی احمدی گفت: برای اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی امسال 40 پست و همچنین 34 خیمه نماز، 31 نمایشگاه محصولات فرهنگی و تجهیزات امدادی و 35 ایستگاه سلامت تجهیز شد.

وی ادامه داد: در این طرح خدماتی نظیر تعیین رایگان قند خون و فشارخون، ارائه بسته‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی به مراجعان انجام می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران اظهار کرد: برای اجرای طرح‌ ملی ایمنی و سلامت مسافران امسال دو هزار نفر جوان آموزش‌دیده عضو جمعیت استان مشارکت دارند.

احمدی افزود: از آغاز اجرای طرح در 27 اسفندماه سال گذشته تاکنون، بیش از 54 گردشگر نوروزی با مراجعه به پست‌های 40گانه جمعیت هلال احمر استان خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.

وی افزود: توزیع 31 هزار بورشور و بسته فرهنگی و ارائه خدمات لازم به یک‌هزار و 440 نفر از مراجعان به خیمه‌های نماز و ... از جمله خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/2296/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول