اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

راه‌اندازی قرارگاه نوروزی پلیس در 19 شهرستان مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از راه‌اندازی قرارگاه نوروزی پلیس در 19 شهرستان این استان خبر داد.

راه‌اندازی قرارگاه نوروزی پلیس در 19 شهرستان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، مسعود جعفری‌نسب در بازدید از قرارگاه نوروزی استان بر ضرورت برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز برای شهروندان و مسافران نوروزی تاکید کرد.

وی با اشاره با بیان اینکه نوروز بهترین فرصت برای انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی در راستای کاهش‌ هزینه‌های انتظامی است، تصریح کرد: آموزش همگانی، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی با استفاده از همه ظرفیت‌ها و تعامل با رسانه‌های گروهی و تبلیغات محیطی نقش بسزایی در کاهش و پیشگیری از وقوع جرم دارد.

جعفری‌نسب به راه‌اندازی قرارگاه نوروزی پلیس در استان و 19 شهرستان استان خبر داد و افزود: رصد اقدامات و فعالیت‌های پلیس، پشتیبانی عملیاتی رده‌های عمل‌کننده در طرح، اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی، تعامل و همکاری با سایر سازمان‌های امدادی و خدماتی از ماموریت‌های مهم قرارگاه‌های نوروزی پلیس است.

فرمانده انتظامی مازندران بر رعایت حقوق شهروندی و رفتار مناسب با مسافران نوروزی و شهروندان در ایام عید نوروز تاکید کرد و افزود: رفتار خوب و مناسب پلیس با مردم در جلب رضایت‌مندی شهروندان از اقدامات و عملکرد پلیس نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

جعفری‌نسب با اشاره به شعار نوروزی پلیس «امنیت، سلامت‌،‌ نشاط،‌ رهاورد نظم و قانون»‌ ادامه داد: وابستگی سه مقوله امنیت،‌ سلامت و نشاط به یکدیگر با رعایت نظم و قانون رشد و ارتقا می‌یابد.

فرمانده انتظامی مازندران به اجرای طرح‌های ویژه انتظامی و ترافیکی در سطح استان اشاره کرد و افزود: برقراری نظم و امنیت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و ترافیکی موجب جلب رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های انتظامی، ترافیکی و پاک‌سازی معابر عمومی و برخورد با سد معبر از میدان امام تا میدان جانبازان در محور ساری به قائمشهر و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سه منطقه مهم استان را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس در سال گذشته برشمرد.

جعفری‌نسب بر تعامل نزدیک همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و همکاری مردم با پلیس در این طرح تاکید کرد و افزود: باید از تمام ظرفیت‌های در این طرح استفاده کرد.

انتهای پیام/2296/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول