اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد

فعالیت 40 پایگاه هلال احمر خوزستان در ایام نوروز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از فعالیت 40 پایگاه هلال احمر خوزستان در ایام نوروز خبر داد.

فعالیت 40 پایگاه هلال احمر خوزستان در ایام نوروز

علی خدادادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: 40 پایگاه هلال احمر خوزستان به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در خوزستان خدمات ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه این پایگاه‌ها در مبادی ورودی و مناطق مختلف استان خوزستان مستقر شده‌اند، اذعان کرد: تردد 40 هزار و 820 خودروی مسافران نوروزی عبوری از مبادی ورودی خوزستان از 28 اسفند تا شب گذشته توسط این پایگاه‌ها ثبت شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه این مدت یک هزار و 30 نفر علاوه بر سرنشینان این خودرو‌ها به این پایگاه‌ها مراجعه کرده و از خدمات و راهنمایی همکاران ما بهره‌مند شدند، اضافه کرد: 21 هزار و 39 نفر نیز در این مدت از خدمات پست‌های سیار هلال احمر استفاده کرده‌اند.

به گفته وی 3 هزار و 668 نمازگزار از امکان خیمه‌های نماز جمعیت برای ادای فریضه نماز استفاده کردند و 8 هزار و 486 نفر نیز به ایستگاه‌های سلامت جمعیت مراجعه کرده و به صورت رایگان ویزیت شدند.

وی از توزیع اقلام فرهنگی و راهنمایی و گردشگری در پایگاه‌های جمعیت خبر داد و عنوان کرد: در این مدت 71 هزار و 212 برگ نقشه استان و اهواز، 85 هزار و 548 بروشور ایمنی و سلامت و 100 هزار و 265 برگ سایر اقلام فرهنگی (بازی و کتابچه و...) به مراجعان اهدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خاطرنشان کرد: 174 امدادگر جمعیت در پست‌های ثابت و 26 نیروی این جمعیت در پست‌های سیار در این مدت مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: در حوزه امداد جاده‌ای نیز از 26 اسفند تا امروز در مجموع به 17 مصدوم حوادث رانندگی امدادرسانی کردند که پنج نفر به مراکز درمانی منتقل و 10نفر سرپایی مداوا شدند و چهار نفر نیز فوت کردند.

وی تصریح کرد: پایگاه‌های ثابت و موقت و سیار جمعیت نیز در این مدت 690 بیمار مراجعه‌کننده را به صورت سرپایی مداوا کرده و هفت نفر را به بیمارستان منتقل کردند.

خدادادی همچنین به امدادرسانی به زائران راهیان نور اشاره کرد و گفت: در این حوزه نیز یک‌هزار و 437 نفر مداوای سرپایی و هفت نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/72011/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول