اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمان:

کنسرسیوم پروژه نمایشگاه بین‌المللی جنوب‌شرق تشکیل شود

شهردار کرمان گفت: کنسرسیومی برای پروژه نمایشگاه بین‌المللی جنوب‌شرق در کرمان تشکیل شود تا با حضور صنایع و مجموعه‌های مختلف سازه‌های جدید به این پروژه افزوده شود.

کنسرسیوم پروژه نمایشگاه بین‌المللی جنوب‌شرق تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابوالقاسم سیف‌اللهی صبح امروز در حاشیه بازدید استاندار کرمان از پروژه نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق در کرمان اظهار داشت: کنسرسیومی پروژه نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق در کرمان برای تشکیل شود تا با حضور صنایع و مجموعه‌های مختلف سازه‌های جدید به این پروژه افزوده شود.

وی ابراز داشت: پروژه نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق در کرمان ارزش لازم برای سرمایه‌گذاری را دارد و کنسرسیومی برای این مجموعه تشکیل شود تا با حضور صنایع و مجموعه‌های مختلف سازه‌های جدید به این پروژه افزوده شود.

شهردار کرمان افزود: پروژه نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق در کرمان شامل 245 هکتار زمین است که بر اساس طرح اولیه تفرجگاه هم در این مجموعه پیش‌بینی شده است.

سیف‌اللهی عنوان کرد: پروژه نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق در کرمان در انتهای شهر کرمان قرار دارد و ظرفیت لازم برای برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی را دارد.

وی ادامه داد: پروژه نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق در کرمان حدود سه سال راکد بود و از شش ماه قبل دوباره رونق گرفت و در حال حاضر با مشکل آب، برق و مسائل ترافیکی مواجه است که نیاز به احداث یک دوربرگردان با 10 میلیارد تومان اعتبار در مسیر این پروژه داریم.

شهردار کرمان بیان داشت: در سال 90 صندوق بازنشستگی مس سهام پروژه نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق در کرمان را خریداری کرد و سهام این طرح یکپارچه شد و طی شش ماه گذشته حدود 3 میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است.

انتهای پیام/80019/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول