اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

همگام با انتخابات ریاست جمهوری افغانستان/۱۶۳

نماینده پارلمان افغانستان: حضور گسترده مردم در انتخابات «نه» بزرگ به طالبان است

عضو پارلمان افغانستان حضور پرشور و گسترده مردم افغانستان در انتخابات را بی‌سابقه خواند و اظهار داشت این حضور پیامی است برای آنانی که این مردم را در صورت شرکت در انتخابات به قتل و کشتار تهدید کرده بودند.

نماینده پارلمان افغانستان: حضور گسترده مردم در انتخابات «نه» بزرگ به طالبان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، «قیوم سجادی» عضو پارلمان افغانستان در یک نشست تلویزیونی در کابل گفت: حضور گسترده مردم افغانستان در پای صندوق‎های رأی حاکی از بینش سیاسی این مردم دارد.

وی در ادامه افزود: مردم افغانستان با این حضور ثابت کردند که هیچ تهدیدی نمی‎تواند آنان‎ را از تعیین سرنوشت آینده باز دارند.

وی تاکید کرد که حضور همه جانبه مردم افغانستان پای صندوق‎های رای، همچنان پیامی است به آنان که این مردم را در صورت شرکت در انتخابات به قتل و کشتار تهدید کرده بودند.

سجادی افزود: مردم افغانستان با حضور گسترده و پرشور، به زعیم آینده‌شان اعلام کردند که ریاست جمهوری دیگر یک مقام و منصب نیست بلکه تکلیفی است که این مردم با قبول همه تهدیدات امنیتی آن را انجام دادند.

وی اظهار داشت که مردم افغانستان با حضور میلیونی به پای صندوق‎های رای ثابت کردند که اکنون به این بینش سیاسی رسیده اند که زعیم آینده خود را به جای تفنگ، توسط رای و شرکت در یک روند آزاد و دموکراتیک انتخاب کنند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول