اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهلران:

نخستین جشنواره ملی داستان نویسی در دهلران برگزار می‌شود

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهلران گفت: با تلاش‌های صورت گرفته نخستین جشنواره ملی داستان نویسی در دهلران برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره ملی داستان نویسی در دهلران برگزار می‌شود

ایرج رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: برای برپایی این جشنواره در شهرستان دهلران تدابیر لازم اندیشیده شده است.

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهلران گفت: قرار است با برنامه‌ریزی صورت گرفته این جشنواره ملی 25 و 26 فروردین ماه در شهرستان مرزی و گرمسیری دهلران برپا می شود.

وی با بیان اینکه دهلران میزبان نخستین جشنواره ملی داستان نویسی شده است، ادامه داد: این جشنواره ملی در راستای تقویت و ترویج هنر داستان نویسی اجرایی می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: این جشنواره با موضوعات آزاد، حجاب و عفاف، سبک زندگی ایرانی اسلامی، نماز و ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

رضایی تصریح کرد: تاکنون و پس از اعلام فراخوان 232 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که هیئت داوران از مجموع دو بخش آزاد و ویژه 15 اثر به عنوان آثار برتر معرفی و از خالق این آثار با اهدای تندیس جشنواره و جایزه نقدی تجلیل به عمل می‌آید.

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهلران از عموم مردم به ویژه فرهنگ دوستان برای شرکت در برنامه‌های این جشنواره دعوت به عمل آورد.

وی ادامه داد: امیدواریم دهلران میزبان مناسبی برای برپایی این جشنواره ملی بوده و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهلران و دیگر متولیان امر در این راستا تلاش ویژه‌ای دارند.

انتهای پیام/2246/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول