اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

نظارت دقیق بر تسهیلات اشتغالزایی ضروری است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های کشور ایجاد اشتغال است، خواستار نظارت دقیق بر تسهیلات بخش اشتغال شد.

نظارت دقیق بر تسهیلات اشتغالزایی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هرمزگان و مدیران بانک‌ها با بیان اینکه رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات است، گفت: این امر باید از دغدغه‌های مسئولان باشد.

وی، با بیان اینکه روحیه خدمتگزاری مسئولان فرصتی است مناسب برای انجام اقدامات مهم در حوزه‌های مختلف که سبب ایجاد اشتغال مولد و پویا می‌شود، یادآور شد: روند ایجاد اشتغال باید با جدیت دنبال شود و تلاش کرد که از ظرفیت‌های موجود استان استفاده و علاوه بر این به سمت کشف ظرفیت‌های جدید و فرصت‌های شغلی پایدار و جذب دائم پیش رویم.

امام جمعه بندرعباس، در ادامه به اصلاح فرهنگ کار در جامعه اسلامی اشاره و اضافه کرد: باید شغل و کار را به درستی برای مردم و جوانان معنا کنیم تا بدانند که کار تنها به معنای پشت میزنشینی نیست و اصلاح فرهنگ کار مساله بسیار مهمی است که مسئولان و سازمان‌های فرهنگی باید از ابزارهای موجود، پیرامون ترویج فرهنگ صحیح کار که از مصادیق امر به معروف است، تلاش کنند.

نعیم‌آبادی تصریح کرد: باید با ترویج فرهنگ صحیح کار، نوع نگرش افراد بویژه فارغ‌التحصیلان را نسبت به کار تغییر داد.

وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری یک تکلیف اعتقادی است و باید اصل قرار بگیرد، گفت: باید با یک اراده و عزم جدی، اعتقادی و همه‌جانبه و مدیریت جهادی اهداف بلند نظام اسلامی محقق شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان نیز در این نشست، یکی از اولویت‌های مهم دولت را ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: باید با هماهنگی و برنامه‌ریزی، اشتغال واقعی ایجاد شود طوری که مردم آن را لمس کنند.

اکرمی افزود: باید از تمام بخش‌ها و ظرفیت‌های استان برای ایجاد اشتغال استفاده کرد چرا که هرمزگان دارای ظرفیت‌های مختلف برای ایجاد اشتغال است.

انتهای پیام/88007/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول