اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارتقای سلامت

خانه مشارکت‌های مردمی تاکستان راه‌اندازی شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان گفت: خانه مشارکت مردمی شهرستان تاکستان با هدف توانمندسازی مردم این شهرستان در ارتقای سلامت خود و گروه­‌های مخاطب راه‌اندازی شده است.

خانه مشارکت‌های مردمی تاکستان راه‌اندازی شد

جلال رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به ضرورت توسعه سلامت اظهار داشت: خانه مشارکت مردمی شهرستان تاکستان با هدف توانمندسازی مردم این شهرستان در ارتقای سلامت خود و گروه‌­های مخاطب در سال گذشته راه‌اندازی شده است.

رحمانی بیان کرد: در نشست یاد شده که در سالن کنفرانس شبکه برگزاری شد رئیس شورای خانه مشارکت مردمی استان قزوین و سایر اعضا نیز حاضر بودند.

این مسئول ادامه داد: همچنین در آیین آغاز به کار این تشکل با رأی‌گیری اعضای مشارکت مردمی و برخی از ادارات مرتبط در شهرستان تاکستان، رحمان قره خانی نماینده هیئت­‌های مذهبی شهرستان با کسب بالاترین آرا به عنوان رئیس، جواد برمکی نماینده دهیاران شهرستان به عنوان نایب رئیس و داوود رحمانی نماینده انجمن اولیا و مربیان به عنوان منشی انتخاب شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان ادامه داد: همچنین مقرر شد نخستین نشست هماهنگی بین منتخبان و اعضای دبیرخانه شورای مشارکت مردمی، در سال جاری تشکیل شود تا اهداف و مسیرهای پیشبردی سال 1393 تعیین شود.

رحمانی با بیان اینکه توجه به سیستم سلامت کشوری، دستگاه‌های مرتبط با سلامت و آحاد مردم سه اصل مهم سلامت است، ادامه داد: این سه اصل با هم در ارتباط متقابل هستند.

این مسئول با تأکید بر ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ سلامت بین عموم شهروندان تاکستانی ادامه داد: تصمیم‌سازی مناسب و دوری از مسائل حاشیه‌ای جزء اولویت‌های اصلی برای تحقق این مهم است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان عنوان کرد: اجرای طرح‌های نظارتی بهداشت و درمان نیز با مشارکت و تعامل دستگاه‌های دیگر در شهرستان تاکستان پیگیری می‌شود.

این مسئول بیان کرد: دهیاران در روستاها نیز ضروری است تا با ایجاد بسترهای مناسب برای حضور و فعالیت پزشکان و بهیاران زمینه توسعه و گسترش سلامت را در نقاط محروم‌تر مهیا کنند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان ابراز داشت: به همین منظور شبکه بهداشت و درمان بویین زهرا با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مناسب شهروندان تاکستان برای نشر سلامت در حوزه خانواده اقدام کرده است.

انتهای پیام/77005/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول