اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان تاکستان خبر داد

بهسازی محوطه مراکز بهداشتی و درمانی تاکستان

مدیر شبکه بهداشت و درمان تاکستان از بهسازی محوطه مرکز بهداشتی ـ درمانی خرمدشت شهرستان تاکستان خبر داد.

بهسازی محوطه مراکز بهداشتی و درمانی تاکستان

جلال رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: به منظور توجه به بهداشت روان کارکنان و مراجعه‌کنندگان و توسعه فضای سبز با همکاری شورای اسلامی و شهرداری خرمدشت طرح بهسازی محوطه مرکز بهداشتی ـ درمانی خرمدشت به انجام می‌رسد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان ادامه داد: این طرح در نشستی با حضور زینالو رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رحمانی نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان و همچنین رئیس و اعضای شورای اسلامی، بخشدار و شهردار خرمدشت به تصویب رسیده است.

وی بیان کرد: البته پیش از این نشست نیز پزشک مسئول و کارشناسان مرکز بهداشتی و درمانی خرمدشت گزارشی از روند ارائه خدمت به شهروندان ارائه کردند.

رحمانی ادامه داد: همچنین تعدادی از مسئولان استانی با حضور در مرکز بهداشتی ـ درمانی ضیاءآباد ضمن بررسی وضعیت ارائه خدمات‌دهی آن برای رفع مشکلات این واحد و دیگر مرکز بهداشتی ـ درمانی واقع در فارسجین تصمیم‌گیری کردند.

این مسئول از اجرای بازدید‌های نوروزی شهرستان تاکستان خبر داد و افزود: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در ایام نوروز با حضور در این شهرستان از وضعیت واحدهای حوزه سلامت استان بازدید و ضمن ارزیابی نحوه ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی از زحمات ارزشمند کارکنان این واحدها قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه تلاش برای احیای سلامت و توسعه بهداشت با توجه به فناوری‌های جدید که در حوزه سلامت نیز وارد شده است بسیار آسان و سهل شده است، ادامه داد: هدف نهایی سلامت علاوه بر ارتقای امور شهری، تقویت و انسجام بیشتر روحی و جسمی خانواده‌ها برای زندگی دلپذیر و لذت‌بخش‌تر است.

رحمانی بیان کرد: البته نفوذ بیماری‌های عفونی ناشی از دفن غیربهداشتی زباله‌ها، گزیدگی توسط حیوانات وحشی و عدم تغذیه مناسب جزء عوامل بیماری در شهرستان تاکستان محسوب شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان بیان کرد: این واقعیت بیانگر عدم توجه کامل و مطلوب سلامت از سوی برخی شهروندان است که لازم است با گسترش حمایت‌ها زمینه رونق چرخه سلامت در سال جاری فراهم شود.

انتهای پیام/77005/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول