اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

مدیران با همت جهادی برای رفع مشکلات نکا وارد میدان شوند

فرماندار نکا گفت: مدیران با همت جهادی برای رفع مشکلات مختلف شهرستان وارد میدان شوند و بدانند تا مدیریت جهادی نباشد عزم ملی وجود ندارد.

مدیران با همت جهادی برای رفع مشکلات نکا وارد میدان شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و مواد غذایی نکا بیان داشت: مردم و آحاد جامعه چشم به مدیران دوخته‌اند و مدیران باید در میدان کار و عمل جهادی وارد شوند تا مردم نیز با پیروی از مدیران برای رونق فرهنگی و اقتصادی وارد عمل شوند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در اول سال با پیام نوروزی، تکلیف ما مسئولان و آحاد جامعه را مشخص کردند و اکنون ما باید با برنامه‌ریزی درست، حرکت جهادی و عزم ملی در جهت رونق‌بخشی به فرهنگ و اقتصاد در تمام ابعاد تلاش کنیم.

رجبی بیان داشت: فرهنگ تنها مختص کار فرهنگی در حوزه‌های فرهنگ نیست بلکه تمام رفتارها و آداب و رسوم ما در مقوله فرهنگ گنجانده شده است و باید برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه داشته و به‌درستی وارد شویم.

فرماندار نکا با قدردانی از شبکه بهداشت و درمان نکا در بخش درمانی و بهداشتی و بیمارستانی خاطرنشان کرد: علی‌رغم کارهای فراوانی که در سال گذشته انجام شده است برخی از کارهای ناموفق نیز در این حوزه وجود داشته است که میانگین نمره را به بهداشت و درمان می‌دهیم.

رجبی گفت: در حوزه فاضلاب، کنترل مغازه‌های مواد غذایی و پروتئینی و برخی مورد دیگر کنترل ضعیف و گاهی صفر بوده است که در سال جدید باید با برنامه‌ریزی دقیق‌تری وارد شویم.

وی افزود: اینکه نکا از آب شرب مناسبی برخوردار نیست بسیار نگران‌کننده است که باید مسئولان مرتبط جوابگو باشد.

فرماندار نکا با بیان اینکه مشکل عدم وجود قطعات دستگاه کلرزنی، غیرفعال بودن چاه و تعطیلی بازار در ایام عید غیر قابل قبول است و مدیریت آب شهری باید جوابگو باشد.

وی ادامه داد: بیان این مسئله از سوی بهداشت و درمان که در طول نوروز امسال از 37 نمونه گیری آب شرب شهر نکا 3 مورد مطلوب و مابقی نامطلوب بوده است بیانگر عدم وجود کلر در آب است که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد.

رجبی با بیان اینکه وضع نامطلوب آب شرب شهری نکا باید با فوریت انجام شود تصریح کرد: باید با مدیریت جهادی در این زمینه وارد شده و به‌عنوان مصوبه کنترل کلرزنی آب در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار نکا با اظهار نگرانی از دپوی زباله و نخاله در چاله پل نکا یادآور شد: این مسئله برازنده شهرستان نیست و بخشداری و دهیاری با فوریت در این زمینه وارد شده و مسئله دپوی نادرست نخاله و زباله را ساماندهی کند.

وی با اشاره به موضوع کشتارگاه صنعتی نکا نیز اظهار داشت: در جریان جلسه‌ای که با معاون عمرانی استاندار مازندران برگزار شده است ساخت کشتارگاه شرق مازندران به محوریت نکا در دستور کار قرار گرفته و به‌زودی با تزریق بودجه مناسب استانی عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/86002/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول