اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بازیکنان سختی‌های زیادی را تحمل کردند

پروین: فردا می‌تواند روزی خاطره‌انگیز برای پرسپولیس و هواداران باشد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم روزهای سخت است و ان‌شاءالله نتایج به گونه‌ای خواهد بود که پرسپولیس به حق واقعی خودش برسد.

پروین: فردا می‌تواند روزی خاطره‌انگیز برای پرسپولیس و هواداران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علی پروین درباره هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر گفت: تیم فوتبال پرسپولیس در خارج از خانه بازی سخت و مهمی در پیش رو دارد. تصورم این است که پرسپولیس در صورت برتری مقابل استقلال خوزستان می‌تواند از جایگاه بهتری برخوردار شده و در جدول رده‌بندی نهایتاً در رتبه‌ای بایستد که حداقل با سهمیه آسیا همراه باشد.

وی ادامه داد: نفت، فولاد، استقلال و سپاهان تیم‌های خوبی هستند که در هفته پایانی مثل پرسپولیس نمی‌خواهند فرصت کسب عنوان قهرمانی و سهمیه آسیا را از دست بدهند، اما تیم‌های مقابل نیز برای ارائه فوتبالی جوانمردانه و پاک و رسیدن حق به حق‌دار ان‌شاءالله با تمام توان و وجودشان بازی خواهند کرد و امیدوارم که جمعه نتایج بین تیم‌های مدعی به گونه‌ای باشد که پرسپولیس و هواداران به آنچه که لیاقت و شایستگی‌اش را دارند، دست یابند.

پروین تصریح کرد: پرسپولیس در فصل جاری مشکلات زیادی داشته و واقعیت را باید قبول کنیم و تعارف هم نداشته باشیم. این بچه‌ها با  مشکلات زیادی مواجه شدند و دردسرهایی داشتند که حتی زندگی شخصی شان را با مشکلاتی مواجه کرده است. آنها درست است که در یکی دو مقطع به وضعیت موجود انتقاد کرده و تصمیماتی گرفتند اما در مجموع بسیار صبور بوده و با درک شرایط به فکر سربلندی پرسپولیس و هواداران بودند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: آنها غیرت خودشان را نشان دادند و حق‌شان این هجمه‌ها و این اتفاقات نبوده است. ما باید واقعیت‌ها را بگوییم و روی حقایق سرپوش نگذاریم. پرسپولیس از نظر کلی شایسته کسب عنوان قهرمانی و حداقل سهمیه آسیایی است. من بسیار امیدوارم و مثل هواداران برای سربلندی تیم محبوبم در پایان فصل دعا می کنم که فردا نتایج به گونه‌ای باشد که پرسپولیس و این بازیکنان به حق خودشان برسند. به هر حال در این مدت اتفاقات زیادی رخ داده است اما هرچه بوده گذشته و فردا روز سرنوشت پرسپولیس و بسیاری از تیم‌های مدعی و حتی قعرنشین است.

پروین عنوان کرد: این بازیکنان نشان داده‌اند که مسائل مالی برایشان در اولویت اول نبوده. آنها به خاطر هواداران و سربلندی تیمشان خیلی سختی‌ها را به جان خریدند و بسیاری مشکلات و وعده‌های تحقق نیافته را تحمل کردند و من امیدوارم فردا همه چیز دست به دست هم داده و اتفاقاتی رقم زده شود که پرسپولیس و اعضای تیم به آنچه شایستگی‌اش را داشته‌اند، دست یابند و این هواداران که در این سال‌ها خون دل‌های زیادی خورده‌اند، شاد خوشحال و سربلند باشند. چه چیزی می‌تواند بهتر از شاد بودن 30 میلیون ایرانی باشد.

علی پروین در پایان گفت: به طور حتم بازیکنان پرسپولیس فردا با تمام وجود برای کسب سه امتیاز به میدان خواهند رفت و هواداران خوزستانی نیز حمایت خود را از تیم دریغ نخواهند کرد و دیگر هواداران نیز دعا می‌کنند تا پرسپولیس با دست پر و کسب سه امتیاز از زمین خارج شده و نتایج سایر تیم‌ها نیز به نفع تیم پرسپولیس باشد. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نبوده و هر اتفاقی ممکن است رقم زده شود. در وهله اول پرسپولیس باید به فکر کسب سه امتیاز باشد تا در صورت توقف و ناکامی حریفان افسوس نخورد که چرا فرصت را از دست داده.

وی در پایان با اشاره به اینکه امیدوارم فردا روز خوب و خاطره انگیزه و به یاد ماندنی برای هواداران باشد، یادآور شد: یاد اولین دوره لیگ حرفه‌ای می‌افتم که ما در تهران پیروز شدیم و رقیب ما در انزلی نتوانست امتیاز لازم را کسب کند. فردا هم می‌تواند روزی باشد که پرسپولیس دل هوادارانش را شاد کرده و به حق خودش که قهرمانی یا حداقل کسب سهمیه آسیاست، برسد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول