اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خدابنده در مجلس:

کار خاصی در خدابنده طی 8 سال گذشته انجام نشده است

نماینده مردم خدابنده در مجلس با انتقاد از وضعیت حوزه انتخابی خود گفت: کاری در حوزه انتخابی من طی هشت سال گذشته انجام شده و همه اقدامات مربوط به سال‌هایی است که تفاوت‌ها و تقسیم‌بندی‌های فکری در کشور ملموس نبود.

کار خاصی در خدابنده طی 8 سال گذشته انجام نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمد موسوی‌سجاسی بعدازظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان زنجان در سال‌جاری به ضرورت اطاعت از مقام معظم رهبری تاکید کرد و اظهار داشت: موفقیت کشور در امور مختلف نیازمند این پیروی است.

وی با هشدار در مورد عواقب عدم توجه به بیانات رهبر انقلاب اضافه کرد: مبادا حسرت رفتگان هم به ما برسد چراکه جایگزینی خلق جدید از وعده‌های خداوند محسوب می‌شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بعد از 1400 سال مبارزه و مجاهدت به ثمر رسیده است، تصریح کرد: این انقلاب بعد از سال‌ها مشقت با خون شهیدان به ثمر رسیده است و باید قدر دانسته شود.

این مسئول به شرایط موجود کشور اشاره کرد و ادامه داد: بعد از آن همه اقدام انجام شده توسط ایران در رابطه با مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به به و چهچه‌های فراوان اروپایی‌ها آنها تازه این اقدامات را محکوم و آن را نوعی اقدام ضد حقوق بشری توصیف کرده‌اند که جای تاسف دارد.

موسوی‌سجاسی با اشاره به هزینه‌های فراوان نظام جمهوری اسلامی برای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر تاکید کرد: بعد از این همه شهید و هزینه دادن قابل قبول نیست که آنها در اقدامی خارج از عرف و اخلاق ایران را محکوم کنند.

وی با اشاره به هشدارهای رهبری انقلاب در مورد مذاکره با امریکا تاکید کرد: تجربه ثابت کرده است که باید به این هشدارها توجه کافی انجام شود تا اشتباهات تکرار نشود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی بر لزوم پرهیز از افراطی‌گری در کارها تاکید کرد و ابراز داشت: شایسته‌سالاری باید سرلوحه انجام کارها و انتخاب‌ها برای مناصب قرار گیرند.

این مسئول با بیان اینکه عزم ملی لازم برای انجام کارها در بین مردم وجود دارد، گفت: واقعیت این است که برنامه‌ریزی مسئولان متناسب با مشکلاتی مانند تورم، تحریم و تهدیدهای موجود بر ضد کشور نیست.

موسوی‌سجاسی با انتقاد از وضعیت حوزه انتخابی خود متذکر شد: بارها گفته‌ام که کاری در حوزه انتخابی من طی هشت سال گذشته انجام شده و هر آنچه انجام گرفته مربوط به حدود 12 سال پیش است که عقیده‌ها متفاوت از حال حاضر بود یعنی زمانی که جهاد سازندگی وجود داشت.

وی با بیان اینکه عقاید مسئولان کشور عوض شده است، ادامه داد: گویا عقاید مسئولان هم تقسیم شده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم همکاری نمایندگان مردم با مسئولان استان افزود: این همکاری باید منتج به رضایت هم باشد.

انتهای پیام/73004/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول