اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر شهید احمدی‌روشن:

استکبار جهانی هیچ‌گاه با ما کنار نمی‎آید

پدر شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه استکبار جهانی هیچ‌گاه با ما کنار نمی‎آید، گفت: خون شهدا نباید زیر پای صنعت هسته‎ای له شود.

استکبار جهانی هیچ‌گاه با ما کنار نمی‎آید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رحیم احمدی‎روشن امشب در مراسم گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‎ای که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار داشت: من، مصطفی و خانواده‎ام از هیچ کس طلبکار نیستیم و از مردم هیچ طلبی نداریم و تنها دو خواسته مهم داریم.

وی ادامه داد: درخواست نخست من و خانواده‎ام از مردم و مسئولان این است که شان مردم ایران حفظ شود و نباید کار کنیم که غرور این ملت جریحه‎دار شود و بشکند.

احمدی‎روشن تاکید کرد: مردم ایران همان‌گونه که در این سال‎های نظام اسلامی سرفراز بوده و هستند باید تا ابد سرفراز بمانند و به لطف خدا سرفراز خواهند شد و نباید کاری کنیم که این سرافرازی از بین برود.

خون شهدا نباید زیر پای صنعت هسته‎ای له شود

پدر شهید احمدی‎روشن با انتقاد از توافق‎نامه ژنو خاطرنشان کرد: خواسته دوم من این است که نباید خون شهدا زیر پا له شود و خون شهدا نباید زیر پای صنعت هسته‎‎ای له شود که متاسفانه دارد این موضوع اتفاق می‎افتد.

احمدی‎روشن گفت: مصطفی برای قشر خاصی نبود و برای تمامی مسلمانان، مسیحیان، یهودیان و تمام ادیان جامعه بود زیرا مصطفی یک خدمتگذار بود که می‎خوسات ملت ایران سرافراز باشد.

وی افزود: مصطفی برای سرافرازی ملت ایران بسیاری از اوقات از 24 ساعت شبانه روز تنها سه ساعت استراحت داشت و باقی وقتش را صرف خدمت و تحقیقات برای سربلندی ملت و نظام می‎کرد.

پدر شهید احمدی‎روشن بیان کرد: زمانی که مسئله غنی‎سازی مطرح شد مصطفی شبانه‎روز تلاش کرد و حتی 12 شبانه‎روز پشت دستگاه سانتریفیوز مدام کار کرد تا پس از آن شاهد موفقیت کشور در موضوع غنی‎سازی بودیم و پس از آن دیگر شهدای هسته‎ای ما و هم‎قطاران مصطفی توانستند غنی‎سازی 20 درصد را شکل دهند.

استکبار جهانی هیچگاه با ما کنار نمی‎آید

وی تصریح کرد: استکبار جهانی دشمن ما است و به هیچ عنوان با ما کنار نخواهد آمد و نمی‎آید و این را من قول می‎دهم و این موضوع حتی در قرآن هم تاکید شده که می‎فرماید ای کسانی که ایمان آورده‎اید هرگز نباید کافرانی که دشمن من و شمایند را یاران خود بدانید.

احمدی‎روشن متذکر شد: ما در کشور دو فرهنگ داریم که فرهنگ وارداتی و فرهنگ مقاومتی است و این همانند اقتصاد مقاومتی و اقتصاد وارداتی است.

وی تاکید کرد: فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی ما فرهنگ مقاومتی است که مصطفی در خانواده‎ای با این فرهنگ بزرگ شد و به همین دلیل است که مصطفی اینگونه در نزد مردم و خداوند عزت یافت و خداوند این عزت را به وی عطا کرد و توانست به مقام بلند شهادت برسد.

پدر شهید احمدی‎روشن در پایان ابراز داشت: اگر فرهنگ مقاومتی که همان فرهنگ اسلامی است در خانواده‎ها جا بیفتد هیچ طوفانی نمی‎تواند آن خانواده و ایمان افراد را بلرزاند پس خواسته من از جوانان و خانواده‎ها این است که خود و فرزندانتان را با فرهنگ مقاومتی و اسلامی و قرآن انس دهید.

انتهای پیام/83004/ی40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول