اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر شهید احمدی روشن در گفت‎و‎گو با فارس:

اگر چرخ هسته‎ای نچرخد هیچ چرخی در کشور نمی‎چرخد/از حق خودمان عقب‎نشینی نمی‎کنیم

پدر شهید احمدی روشن گفت: اگر چرخ هسته‎ای نچرخد هیچ چرخی در کشور نمی‎چرخد.

اگر چرخ هسته‎ای نچرخد هیچ چرخی در کشور نمی‎چرخد/از حق خودمان عقب‎نشینی نمی‎کنیم

رحیم احمدی‎روشن امروز در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‎ای که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص توافق ژنو و مذاکرات هسته‎ای ایران، اظهار داشت: نظر من درباره جریان ژنو همان نظری است که رهبر معظم انقلاب داشت و شک ندارم اگر مصطفی هم بود که هست، اما ما نمی‎بینیم اعتقاد داشت که نسبت به این توافقنامه موضوعات شک‌برانگیزی وجود دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر به صحت این مسائل عنوان شده شک‎هایی وجود دارد، چراکه مسئولان با مردم رک و راست نیستند و در پرده صحبت می‎کنند و آنجا یک برنامه‎های دیگر می‎گذرند و اینجا یک چیزهای دیگر می‎گویند.

احمدی روشن بیان کرد: مسئولان باید برای مردم شفاف‎سازی کنند و تنها راهش این است که متن توافقنامه توسط کسانی که متخصص هستند به صورت شفاف و کامل با مردم بررسی شود.

احمدی‌روشن‎ها نرفتند که قطعنامه‎ اروپا صادر شود

پدر شهید احمدی روشن درباره قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا درباره ایران خاطرنشان کرد: احمدی روشن‎ها شهید نشدند که قطعنامه‎هایی همانند پارلمان اروپا به تصویب برسد و من مسئول این کار را همین مسئولان می‎دانم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد: استکبار جهانی همانند سگ هار می‎ماند که اگر در مقابلش عقب‎نشینی کنی باید فرار کنی ولی اگر ایستادی او عقب‎نشینی می‎کند و متاسفانه در حال حاضر ما در حال عقب‎نشینی هستیم.

احمدی روشن گفت: خداوند انشاءالله عاقبت این امر را به خیر بگذراند و مسئولان ما بر سر عقل بیایند و این موقعیت را درک کنند و برایشان جا بیفتد که آینده و تاریخ‎نگاران با این عملکرد چه چیزی را برای ایران ثبت خواهند کرد.

چرخ هسته‎ای باید بچرخد وگرنه هیچ چرخی نمی‎چرخد

پدر شهید احمدی روشن تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما از موضع خودمان در خصوص هسته‎ای عقب‎نشینی نخواهیم کرد و به گفته یکی از دوستان اگر چرخ هسته‎ای ما نچرخد واقعیت هیچ چرخی نخواهد چرخید.

وی اضافه کرد: به این دلیل که اکثر چرخ‎های ما برای کارخانه‎ها، تولید داروها و موضوع کشاورزی و اکثر مسائلی که ما در روز با آنها روبرو هستیم مربوط به صنعت هسته‎ای است این موضوع باید انجام شود و صنعت هسته‎ای ما تولیدش را انجام دهد و نباید مسئولان در این خصوص عقب‎‎نشینی کنند.

احمدی روشن تاکید کرد: مسئله دشمن با ما مسئله هسته‎ای نیست بلکه مسئله اسلام و پایمردی و عمل به دستورات خداوند است چون بسیاری از کشورهای دنیا هستند که صنعت هسته‎ای دارند اما زیاد اصطکاکی بین استکبار جهانی و آن کشورها وجود ندارد اما به دلیل وجود اسلام و روح ایمان در ایران اسلامی سعی در این دارند جامعه اسلامی را به بهانه‎های مختلف دچار مشکل کنند.

انتهای پیام/83004/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول