اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

عضو فراکسیون زنان مجلس در گفت‌وگو با فارس:

دادن یارانه زنان بدسرپرست به سرپرستان خانوار جای بازبینی دارد

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: یارانه زنان بدسرپرست مانند دوره قبل به سرپرستان خانوار داده می‌شود که این نکته جای بازبینی دارد و بهتر بود قبل از آغاز ثبت‌نام‌ها این مشکل رفع می‌شد.

دادن یارانه زنان بدسرپرست به سرپرستان خانوار جای بازبینی دارد

شهلا میر گلو بیات در گفت‌و گو با خبرنگار جامعه فارس گفت: سیستم ثبت نام یارانه‌ها مانند دوره قبل اشکالاتی را دارد که بهتر بود قبل از آغاز ثبت نام‌ها دوره جدید آنها بر طرف می‌شد و سیستم جدیدی تعریف می‌شد.

وی ادامه داد: به عنوان مثال خانواده‌هایی که همسران معتاد دارند و یا به هر دلیلی سرپرستان آنها یارانه دریافتی را نمی‌توانند به درستی برای خانواده‌ها صرف کنند متأسفانه تعریف درستی از آنها در این سیستم وجود ندارد.

این عضو فراکسیون زنان ادامه داد: در دوره قبل نیز این مشکل برای زنان بدسرپرست وجود داشت که امیدوار بودیم در دوره جدید  این مشکل مرتفع شود اما همچنان وجود دارد.

بیات اظهار داشت: باید آمار زنان بدسرپرست از کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استعلام می‌شد و در یک طرح دیگری مورد حمایت قرار می‌گرفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول