اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر:

12 برنامه در هفته بسیج کارگری برگزار می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: امسال با همکاری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، 12 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته بسیج کارگری در شهرستان بوشهر برگزار می‌شود.

12 برنامه در هفته بسیج کارگری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرضا دشتی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری برنامه‌های هفته بسیج کارگری که در سالن جلسات شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: هفته بسیج کارگری بهترین فرصت است تا از زحمات و تلاش‌های کارگرانی که در راه نظام و انقلاب اسلامی قدم برمی‌دارند، قدردانی شود.

دشتی افزود: با توجه به اینکه هفته بسیج کارگری از 5 تا 11 اردیبهشت ادامه دارد، سعی شده با همکاری و تلاش بسیجیان برنامه‌های کیفی و در خور شان این قشر زحمتکش برگزار شود.

دشتی خاطرنشان کرد: غبارروبی گلزار شهدا، حضور در نماز جمعه، زیارت عاشورا و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی اظهار داشت: برگزاری همایش و تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و مدیران حوزه کارگری در 9 اردیبهشت در حسینیه عاشقان ثارالله از جمله برنامه‌های مهم این هفته است.

در این جلسه فرمانده پایگاه مقاومت شهید «دارم» شرکت گاز تودیع و معارفه شد.

انتهای پیام/66006/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول