اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خادم در گفت‌وگو با فارس:

واگذاری سرخابی‌های پایتخت به لیگ چهاردهم نمی‌رسد

معاون پارلمانی و حقوقی وزیر ورزش و جوانان گفت: بعید می‌دانم که واگذاری تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران تا لیگ چهاردهم به ثمر بنشیند و این امر اتفاق بیفتد.

واگذاری سرخابی‌های پایتخت به لیگ چهاردهم نمی‌رسد

امیررضا خادم در حاشیه معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: در حال رایزنی با سازمان خصوصی‌سازی هستیم تا با مناسب شدن شرایط حقوقی و به هم ریختگی که در این زمینه وجود دارد، بتوانیم زمینه واگذاری سهام این دو باشگاه را به بخش خصوصی فراهم آوریم اما بعید به نظر می‌رسد در لیگ چهاردهم این اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود ورزش و جوانان قرار است در قالب دو وزارتخانه از هم تفکیک شوند، تصریح کرد: این امر صحت ندارد و چنین طرحی نیز در دستور کار مجلس نیست.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد گلایه برخی از تشکل‌های مردم نهاد اردبیل درباره انتصاب معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و اعتراض‌هایی که در این زمینه انجام شده و ورزش و جوانان پاسخی به آنها نداده است، خاطرنشان کرد: با تغییر مدیریت، مدیرکل جدید می‌تواند در معاونت‌ها تغییراتی را انجام دهد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

خادم در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: چنین نامه‌ای به دست ما نرسیده و مطرح نشده است ولی بر اساس شرایط موجود در استان و ظرفیت جوانان این استان مدیرکل جدید می‌تواند با برگزاری نشست‌های مشترک با سازمان‌های مردم نهاد نسبت به تغییر مدیران و انتخاب دقیق در این حوزه اقدام کند تا مشکلات و نارسایی‌های به وجود آمده برطرف شود.

وی در مورد برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان برای فعال کردن حوزه جوانان در سال‌جاری بیان کرد: امسال با وجود کمبود اعتبارات که نمی‌توانیم انتظارات جوانان را در حوزه‌های مختلف برآورده کنیم، سعی و تلاشمان بر این است تا با بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد، سمن‌ها و خیرین بتوانیم در حل مشکلات جوانان پرتلاش و قوی حاضر شویم.

خادم یادآور شد: ‌سیاست وزارت ورزش و جوانان در سال‌جاری بر این است تا در سه حوزه جوانان، ورزش همگانی و قهرمانی و بانوان بتواند تحول اساسی را رقم بزند که در این زمینه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در استان‌های مختلف با اولویت در دستور کار است.

این مسئول ادامه داد: اگر زیرساخت‌‌های لازم در این زمینه فراهم آید، می‌توان از ظرفیت پیشکسوتان و نیروهای جوان و نوجوان بیشتر از همیشه استفاده کرد.

انتهای پیام/62001/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول